تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
0

فدراسیون اشتباه نکند،نکونام همان کی روش است

  • کد خبر : 279816
  • 14 آذر 1401 - 20:16
فدراسیون اشتباه نکند،نکونام همان کی روش است

یکی از شایعاتی که قبل از جام جهانی هم شنیده می شد،شایعه حضور جواد نکونام به جای کارلوس کی روش و مدیر فنی شدن کی روش بود.

به گزارش گروه ورزشی «کمال مهر» :

جواد نکونام مربی آینده داری است اما امسال در فولاد خوزستان خوب کار نکرده و مهمتر این که سبک مربیگری او خیلی شبیه کارلوس کی روش است. حالا اگر قرار باشد نکونام سرمربی تیم ملی شود و کی روش مدیر فنی در واقع اتفاق خاصی رخ نمی دهد و تیم ملی با همان روش کی روش بازی می کند در حالی که ما برای جام ملتها و حتی جام جهانی بعدی نیاز به مربیانی با سبک هجومی تر داریم و تفکر کی روش دیگر در فوتبال ایران جواب نمی دهد.

فدراسیون فوتبال باید با بررسی تمام جوانب و با نظر اهل فن تصمیمی بگیرد که به نفع تیم ملی باشد. آنچه مسلم است ما با فوتبال بسته و تدافعی در جام ملتها به جایی نمی رسیم و توقع مردم از این تورنمنت هم فقط قهرمانی تیم ملی است.بسیاری از کارشناسان در شرایط فعلی مربی بزرگ خارجی را توصیه می کنند . کسی که جوان تر و نترس تر از کی روش باشد و ضمن تغییر نسل در تیم ملی فوتبال هجومی تری را هم به معرض نمایش بگذارد.جام جهانی نشان داد که تیمهای آسیایی پیشرفت زیادی کرده اند و به طور حتم قهرمانی در جام ملتهای آسیا سخت تر از هر زمان دیگری است.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=279816

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x