تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024
0

استاندار: تمام ساختمان های البرز ملزم به احداث پارکینگ هستند

  • کد خبر : 279428
  • 09 آذر 1401 - 23:44

استاندار البرز گفت: تمام ساختمان های مسکونی و تجاری نوساز استان ملزم به تامین پارکینگ خودرو بوده و شهرداری ها باید بر این امر نظارت کنند.

به گزارش ایرنا، مجتبی عبداللهی روز چهارشنبه در نشست کمیسیون ماده پنج استان البرز افزود: تامین پارکینگ خودرو از نیازهای اساسی بوده و انبوه سازان و احداث کنندگان بناها باید رعایت این موضوع را مد نظر قرار دهند.
وی ادامه داد: همچنین از شهرداران و شوراهای اسلامی شهر در استان انتظار می رود که لایحه ای مبنی بر اعطای پروانه رایگان برای ساخت سالن های ورزشی را تصویب کنند تا از این طریق گام موثری برای افزایش سرانه های ورزشی استان برداریم.
عبداللهی یکی از برنامه های ویژه استان را راه اندازی نهضت ساخت سالن های ورزشی دانست و گفت: ضرورت دارد که امکانات و فضاهای ورزشی و تفریحی استان را به ویژه برای جوانان ارتقا دهیم.
استاندار البرز تاکید کرد: باید پرونده های مربوط به این کمیسیون را به صفر برسانیم تا موضوعات مردم معطل و مغفول نماند.
وی ادامه داد: شهرداری های استان باید رویکرد مثبتی برای توسعه فضای سبز استان داشته باشند و با تغییر کاربری اراضی تحت این عنوان، به جد مخالفت کنند.
عبداللهی گفت: تمام ادارات و دستگاه های استان باید برای تامین مسکن کارکنان خود، تعاونی های مسکن را راه اندازی کنند تا مساعدت و همراهی لازم برای تامین زمین مناسب صورت گیرد.
وی افزود: بسیاری از تعاونی ها از سنوات گذشته با مشکلاتی مواجه هستند از این رو باید در قرارگاه مسکن نسبت به حل موارد احصا شده، اقدام کنیم.
استاندار البرز با بیان اینکه عملکرد مدیران یکی از شاخص های اصلی رضایتمندی مردم است، گفت: بر این اساس مدیران باید با احصا مشکلات، پیش قدم شوند و برای حل آنها وارد عمل شوند.
درنشست امروز کمیسیون ماده پنج استان البرز ۲۰ پرونده مربوط به این کمیسیون با حضور اعضای حاضر در نشست مورد بررسی قرار گرفت .

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=279428

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x