تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024
0

برترین های رباتیک البرز تجلیل شدند

  • کد خبر : 279424
  • 09 آذر 1401 - 23:41

برترین های مرحله نهایی نخستین دوره مسابقات رباتیک هنرجویان هنرستان های البرز با عنوان جام شهید رضا پناهی روز چهارشنبه در آیینی معرفی و تجلیل شدند.

به گزارش ایرنا؛ رییس اداره آموزش های فنی و حرفه ای و کاردانش البرز در آیین تجلیل از هنرجویان برتر که با حضور مادر شهید رضا پناهی از شهدای دانش آموز دوران دفاع مقدس برگزار شد، گفت: در این دوره از مسابقات ۱۳ تیم سه تا هفت نفره از هنرستان های فنی حرفه ای و کاردانش البرز به رقابت پرداختند.
” کاظم سالک فرامرزی ” اظهار داشت: این مسابقات با هدف ایجاد انگیزه بیشتر در مهارت آموزی، تقویت آموزش ها و روحیه کار تیمی، خودباوری، خلاقیت پروری و شناسایی افراد توانمند در رشته رباتیک تاثیر گذاراست.
وی با اشاره به اینکه این مسابقات در۲ بخش مانع و بلوتوث برگزارشد، خاطرنشان کرد: هنرجویان هنرستان های ایثارگران، مهندس جواد موفقیان، دکتر نراقی، هفده شهریو، شهید صدوقی و توحید درمرحله نهایی استانی حضورداشتند.
وی ادامه داد: هنرستان شاهد ایثارگران آموزش و پرورش ناحیه یک کرج رتبه اول مانع این دوره از مسابقات را کسب کرد. هنرستان های هفده شهریور و موفقیان هم به ترتیب رتبه دوم وسوم مسابقات رباتیک هنرجویی البرز را به خود اختصاص دادند.
در بخش بلوتوث هم هنرستان نراقی آموزش و پرورش ناحیه چهار کرج موفق به کسب رتبه اول این دوره از مسابقات شد.
رییس اداره آموزش های فنی و حرفه ای و کاردانش استان البرز تصریح کرد: هنرستان های موفقیان و توحید هم به ترتیب حائز رتبه دوم و سوم این دوره از مسابقات رباتیک شدند.
وی افزود: سایر هنرستان های شرکت کننده نیز در این دوره از مسابقات توانستند به رتبه های چهارم تا هشتم در ۲ بخش مانع و بلوتوث دست پیدا کنند.
مرحله نهایی مسابقات رباتیک هنرجویان هنرستان های البرز پنجم آذر ماه در هنرستان شاهد ایثارگران ناحیه یک کرج برگزار شد.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=279424

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x