تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
0

کی‌روش: از پدرم آموخته‌ام برای فوتبال خودم را نکشم!

  • کد خبر : 279153
  • 07 آذر 1401 - 16:18
کی‌روش: از پدرم آموخته‌ام برای فوتبال خودم را نکشم!

سرمربی تیم‌ملی فوتبال ایران گفت: پدرم به من یاد داده که به فوتبال دروغ نگو، به فوتبال ایمان داشته باش؛ اما برای فوتبال هم خودت را نکش.

به گزارش گروه ورزشی «کمال مهر» :

به نقل از خبرنگار ایمنا، کارلوس کی‌روش در کنفرانس‌خبری پیش از دیدار مهم و حساس تیم‌ملی فوتبال ایران مقابل آمریکا در آخرین بازی مرحله‌گروهی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر ابتدا درخصوص حواشی اخیر راجع‌به صحبت‌های یورگن کلینزمن درباره ایران اظهار کرد: نظری درباره حرف‌های ‎کلینزمن ندارم. تنها چیزی که در زندگی حرفه‌ای من مهم است، اصولی است که یک‌تی را تیم می‌کند و مهم‌ترین نکته خانواده بودن است. وقتی ذهنیت تیمی دارید، خوب و هماهنگ هستید.

وی افزود: علت شکست ما هم در بازی با انگلیس این بود که یک تیم نبودیم. ما در بازی با ‎ولز یک‌تیم شدیم و یاد گرفتیم بهتر باشیم. بهترین بودن نیازمند تلاش و کار است. همچنین می‌خواهیم در برابر ‎آمریکا نیز یک تیم باشیم؛ این اولین باری است که ایران در یک جام‌جهانی شانس بالایی برای صعود از گروه دارد. برای آمریکایی‌ها در سال ۱۹۹۴ این اتفاق افتاد اما برای ایران این اولین‌بار است.

سرمربی تیم‌ملی فوتبال ایران تصریح کرد: پیروزی برابر ولز عالی بود اما آن بازی تمام شده است. تنها حُسن آن بازی در مقطع کنونی این است که اشتباهات‌مان را اصلاح کنیم. پدرم به من یاد داده که به فوتبال دروغ نگو، به فوتبال ایمان داشته باش؛ اما برای فوتبال هم خودت را نکش.

به‌روزرسانی می‌شود…

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=279153

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x