تاریخ : پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
0

معاون فرماندار: فضای لازم برای جمع آوری متکدیان کرج فراهم شد

  • کد خبر : 278441
  • 21 آبان 1401 - 21:36

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری کرج اعلام کرد: با توجه به فصل سرما، فضای لازم برای جمع آوری متکدیان و کارتن خواب های استان البرز در کرج قراهم شده است.

به گزارش ایرنا، مهدی آقابراری روز شنبه در نشست ساماندهی متکدیان و کودکان کار کرج افزود:  آسیب های اجتماعی با هر نام و عنوانی که باشد چهره شهر را نازیبا و مخدوش می سازد و دستگاه های متولی امر باید با اهتمام جدی در این زمینه کار انجام دهند.
وی با اشاره به تکمیل  مرکز بازپروری معتادان و  افراد آسیب پذیر  در کرج  بیان داشت: فضای لازم برای جمع آوری و ساماندهی متکدیان و معتادان متجاهر در استان وجود دارد.
آقابراری با اشاره به ضرورت ساماندهی اتباع غیرمجاز و کودکان کار گفت:  بوستان های  سطح شهر کرج  نباید از اجرای طرح پاکسازی اجتماعی جابمانند.
وی همچنین بر ضرورت رفع موانع و مشکلات در  مراکز نگهداری معتادان متجاهر تاکید کرد و افزود: بهداشت اجتماعی و سلامت این افراد نیز باید مورد نظارت قرار بگیرد تا از شیوع بیماری ها در فصل سرما جلوگیری شود.
۵۵ مرکز درمان میان‌مدت اعتیاد در استان البرزفعال است که  هفت هزار و ۵۰۰ نفر در سه ماهه نخست امسال و ۱۸ هزار نفر در سال گذشته از خدمات این مراکز بهره‌مند شدند.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=278441

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x