تاریخ : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 1 May , 2024
1

هواپیمای مفقود شده مالزی با ۲۳۹ سرنشین در آبهای ویتنام سقوط کرده است + تصاویر

  • کد خبر : 27820
  • 18 اسفند 1392 - 8:00
هواپیمای مفقود شده مالزی با ۲۳۹ سرنشین در آبهای ویتنام سقوط کرده است + تصاویر

شبکه تلویزیونی پرس تی وی در خبری فوری اعلام کرد هواپیمای مالزیایی که ناپدید شده سقوط کرده است.

به گزارش سرویس بین‌ الملل کمال مهر، به گزارش این شبکه، مقامات نیروی دریایی ویتنام اعلام کردند هواپیمای مسافربری ویتنام که از ویتنام عازم چین بود و ساعتی پیش ناپدید شده بود در دریا سقوط کرده است. محل سقوط این هواپیمای مسافربری نزدیک جزیره تائو چو در ویتنام بوده است. اکثر مسافران این هواپیما چینی بودند.
پیش از این شرکت خطوط هوایی مالزی در بیانیه ای اعلام کرد ارتباط با هواپیمای شماره « ام اچ ۳۷۰ » که از نوع بوئینگ «۷۷۷-۲۰۰ » بود و روز جمعه، ساعت دوازده و ۲۱ دقیقه به وقت محلی از «کوالالامپور» پایتخت این کشور به پرواز درآمد و انتظار می رفت ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه همان روز در «پکن» به زمین بنشیند، قطع شده است.
این هواپیمای مسافربری با ۲۳۹ سرنشین از جمله ۲۲۷ مسافر که از کوالالامپور به پکن درحال حرکت بود که سحرگاه روز شنبه در حریم هوایی ویتنام ناپدید شد.
براساس این گزارش، این هواپیما شامل ۲۲۷ مسافر و ۱۲ خدمه بوده است. مقامات مالزیایی تابعیت مسافرین هواپیمای بوئینگ ۷۷۷ را که در حین پرواز از کوالالامپور به پکن ارتباط خود را با برج‌های مراقبت گم کرده است، منتشر کردند.
در این هواپیما که با ۱۲ خدمه دارای ۲۲۷ سرنشین بود، ۱۵۳ چینی، ۱۳ مالزیایی، ۱۲ اندونزیایی، ۷ استرالیایی، ۳ فرانسوی،‌ ۴ آمریکایی، ۲ نیوزیلندی، ۲ تبعه کانادا و ۱ روسی، ۱ ایتالیای، ۱ تایوانی، ۱ هلندی و ۱ اتریشی  حضور داشتند.
انتهای پیام/
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=27820

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x