تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
0

سرمربی ولز: چمدان هایمان را برای یک ماه می بندیم!

  • کد خبر : 278166
  • 19 آبان 1401 - 11:45
سرمربی ولز: چمدان هایمان را برای یک ماه می بندیم!

سرمربی تیم ولز یکی از حریفان ایران در گروه B جام جهانی ۲۰۲۲ در آستانه سفر این تیم به دوحه صحبت های روحیه بخشی برای تیمش انجام داده است.

به گزارش گروه ورزشی «کمال مهر» :

به نقل از “ورزش سه”، راب پیج که حالا لیست نهایی تیمش را برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ اعلام کرده، می گوید:« ما حتماً چمدان‌های خود را برای سفر یک ماهه به جام جهانی ۲۰۲۲ می‌بندیم. ما از راهیابی به تورنمنت‌های بزرگ لذت می‌بریم و همیشه در فوتبال فشار وجود دارد. من می‌خواهم تیم ملی فوتبال ولز علاوه بر جام جهانی ۲۰۲۲ واجد شرایط برای بازی در یورو ۲۰۲۴ هم بشود. بنابراین یک چشم ما به جام جهانی است و چشم دیگرمان به بازی‌های ماه مارس خواهد بود.»

بدون شک همه تیم های حاضر در گروه B از انگلیس به عنوان جدی ترین حریف خود یاد می کنند و تیم ولز هم از این قاعده مستثنی نیست. سرمربی تیم ولز در خصوص این بازی این چنین اظهار نظر کرد: « ما با افتخار به آنجا می‌رویم، اما قرار نیست اعداد را بسازیم. ما برای رقابت به قطر می‌رویم. برابر هر تیمی که قرار بگیریم احترامی را که شایسته‌اش است، خواهیم گذاشت. در واقع ما بازی به بازی پیش می‌رویم.»

بدون شک چشم امید این مربی و طرفداران تیم ملی فوتبال ولز در جام جهانی به ساق های گرت بیل است. بازیکن و مهاجم بزرگ که در لحظه های خاص کارهای بزرگ انجام می دهد. راب پیج در مورد او می گوید: « وقتی بیل را داشته باشید او در لحظه‌های بزرگ بازی‌های بزرگ برای شما مفید خواهد بود. شاید در مدت زمان اخیر خیلی بازی نکرده باشد، اما سن او برای من مهم نیست. این دو موضوع مرا نگران نمی‌کند. بیل بارها ثابت کرده است وقتی پیراهن ولز را می‌پوشد برای تیمش صرف‌نظر از مدت زمان حضور در زمین کار می‌کند. هرگز هم هیچ بحثی درباره قرار نگرفتن نام بیل در فهرست نهایی ولز برای جام جهانی ۲۰۲۲ وجود نداشت.»

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=278166

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x