تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024
0

چالش سخت کی‌روش قبل از جام‌جهانی

  • کد خبر : 278052
  • 19 آبان 1401 - 4:07

این روزها تمرین تیم ملی فوتبال در حالی با حضور بهترین‌های ایران پیگیری می‌شود که همه نگاه‌ها به لیستی است که قرار شده تا قبل از اعزام به قطر از سوی کارلوس کی‌روش اعلام شود.

به گزارش گروه ورزشی «کمال مهر» :

برنا: این روزها تمرین تیم ملی فوتبال در حالی با حضور بهترین‌های ایران پیگیری می‌شود که همه نگاه‌ها به لیستی است که قرار شده تا قبل از اعزام به قطر از سوی کارلوس کی‌روش اعلام شود.

در حالی که هنوز لژیونرهای تیم ملی به اردوی ایران ملحق نشده اند در حال حاضر شاهد حضور ۴ دروازه بان آماده و سرحال در تمرینات تیم ملی هستیم؛ اتفاقی که کار را برای انتخاب نهایی کی روش برای گلرهای اعزامی به قطر سخت می کند.

در غیاب امیر عابدزاده که قرار است با لژیونرهای دیگر به تمرینات اضافه شود؛ علیرضا بیرانوند، پیام نیازمند، محمدرضا اخباری و سیدحسین حسینی ۴ دروازه بان حاضر در تمرینات اخیر تیم ملی هستند که هر ۴ نفر از آمادگی روحی- روانی و فنی بالایی برخوردار هستند تا چالش مهمی در آستانه اعلام لیست نهایی تیم ملی برای انتخاب نفرات اعزامی ایران از بین گلرهای حال حاضر تیم ملی برای سرمربی پرتغالی ایجاد شود. 

گفتنی است از جمع ۵ دروازه بان منتخب که در اردوهای اخیر تیم ملی حضور دارند در نهایت سه دروازه بان می توانند از سوی کی روش مجوز سفر به قطر و حضور در جام جهانی را به دست آورند.

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=278052

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x