تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
0

سونی ۶ گوشی Xperia در سال ۲۰۲۳ عرضه خواهد کرد

  • کد خبر : 277967
  • 18 آبان 1401 - 23:02

سونی در حال آماده شدن برای گسترش سری محصولات Xperia خود در سال آینده است. انتظار می‌رود این سازنده گوشی حداقل پنج مدل جدید را در سال ۲۰۲۳ عرضه کند. این شامل سه مدل پریمیوم و یک گوشی هوشمند پایه است. با ما در آی‌تی‌رسان همراه باشید. گزارش جدید همچنین به حذف احتمالی حسگر اثر انگشت در یکی از مدل‌های Xperia در سال آینده اشاره دارد. سری Xperia سونی همیشه برای آنچه دستگاه‌هایش ارائه می‌دهند، مخاطبان خاص دارد. دستگاه‌های این شرکت معمولاً به حداقل عرضه گوشی در هر سال محدود می‌شوند. این احتمالاً از سال آینده تغییر می‌کند، زیرا طبق گزارش‌ها، سونی قصد دارد مجموعه دستگاه‌های خود را گسترش دهد. جدا از دستگاه‌های جدید مورد انتظار، این شرکت همچنین ممکن است محبوب‌ترین ویژگی را از دستگاه‌های آینده خود حذف کند.

به گزارش گروه آی تی «کمال مهر»:

سونی در حال آماده شدن برای گسترش سری محصولات Xperia خود در سال آینده است. انتظار می‌رود این سازنده گوشی حداقل پنج مدل جدید را در سال ۲۰۲۳ عرضه کند. این شامل سه مدل پریمیوم و یک گوشی هوشمند پایه است. با ما در آی‌تی‌رسان همراه باشید.
گزارش جدید همچنین به حذف احتمالی حسگر اثر انگشت در یکی از مدل‌های Xperia در سال آینده اشاره دارد.
سری Xperia سونی همیشه برای آنچه دستگاه‌هایش ارائه می‌دهند، مخاطبان خاص دارد. دستگاه‌های این شرکت معمولاً به حداقل عرضه گوشی در هر سال محدود می‌شوند. این احتمالاً از سال آینده تغییر می‌کند، زیرا طبق گزارش‌ها، سونی قصد دارد مجموعه دستگاه‌های خود را گسترش دهد. جدا از دستگاه‌های جدید مورد انتظار، این شرکت همچنین ممکن است محبوب‌ترین ویژگی را از دستگاه‌های آینده خود حذف کند.

arzif mobile

گزارش جدیدی از سایت خبری فن‌آوری ژاپنی SumahoDigest، می‌گوید سونی در حال کار بر روی حداقل پنج گوشی جدید است که قرار است سال آینده عرضه شوند. این مدل‌ها شامل Xperia 5 V، Xperia 1 V، Xperia PRO-II، Xperia 10 V و Xperia ACE IV هستند.

گفته می‌شود که مدل‌های پرچم‌دار Xperia 1 V، Xperia 5 V و Xperia PRO-II از تراشه Snapdragon 8 Gen 2 بهره می‌برند که انتظار می‌رود در نشست آینده Qualcomm Snapdragon Summit 2022 هفته آینده رونمایی شود.
شایعه شده است که Xperia ACE IV مدل مقرون به صرفه‌ای است که دارای پردازنده اسنپدراگون ۴ نسل ۱ است. به گزارش PhoneArena، این دستگاه می‌تواند جایگزینی برای آیفون مینی برای علاقه مندان به اندروید باشد. این دستگاه خاص طبق گزارش‌ها در دو مدل عرضه می‌شود: یک نسخه داخلی برای ژاپن، و دیگری احتمالاً راهی بازارهای جهانی می‌شود.
سه مورد از این دستگاه‌ها تحت الگوی انتشار سنتی قرار دارند، به این معنی که می‌توانید انتظار داشته باشید مدل‌های Xperia 1 V و ۱۰ V در ماه می ۲۰۲۳ و پس از آن Xperia 5 V در سپتامبر همان سال عرضه شوند. انتظار می‌رود اکسپریا ۱۰ V بین مدل‌های پریمیوم و مدل ACE قرار گیرد، زیرا گفته می‌شود از یک SoC اسنپدراگون ۶ نسل ۱ استفاده می‌کند.

این رو هم بخون:

سونی اکسپریا ۱ مارک ۵ و اکسپریا ۵ مارک ۵ با سنسور دوربین ۱ اینچی عرضه می‌شوند

گزارش دیگری از SumahoDigest همچنین به حذف احتمالی حسگر اثرانگشت کناری به نفع حسگر اثر انگشت در صفحه نمایش برای حداقل یکی از مدل‌های بالا اشاره می‌کند. در مدل‌های قبلی Xperia، دکمه پاور به طور همزمان به عنوان حسگر اثر انگشت نیز عمل می‌کرد که اغلب برای دارندگان دستگاه‌های اندرویدی قابل اعتماد و سریع بود.

در مجموع، سونی علاوه بر ساخت بهترین گوشی‌های پرچمدار، در حال آماده شدن برای جایگزینی ارزان‌تر اندروید با مجموعه محصولات جدید برای سال ۲۰۲۳ است. جالب است که ببینیم مدل‌های آینده چه چیزی را به روی میز می‌آورند. اما، همانطور که قبلاً پیشنهاد شد، سونی مجموعه‌ای از مخاطبان خاص در مورد تلفن‌های Xperia دارد.

در خبری دیگر، سونی اعلام کرده است که مدل‌های قبلی اکسپریا، اکسپریا ۱ IV و ۵ ولت، به‌روزرسانی اندروید ۱۳ را دریافت خواهند کرد. با این حال، این شرکت هنوز باید جدول زمانی دقیق عرضه و تغییرات مورد انتظار با عرضه را اعلام کند.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=277967

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x