تاریخ : چهارشنبه, ۲ خرداد , ۱۴۰۳ Wednesday, 22 May , 2024
0

هافبک آلبی‌سلسته جام جهانی از دست داد

  • کد خبر : 277871
  • 18 آبان 1401 - 13:45
هافبک آلبی‌سلسته جام جهانی از دست داد

تهران- ایرنا- «جووانی لو سلسو» هافبک تکنیکی تیم ملی آرژانتین به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را از دست داد.

به گزارش گروه ورزشی «کمال مهر» :

به نقل از ایرنا، رویترز  به نقل از رسانه‌های آرژانتینی نوشت: جیووانی لو سلسو، بازیکن تیم ملی آرژانتین به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ مصدوم شده و باید زانوی خود را جراحی کند و این موضوع باعث شد تا وی بزرگترین غایب آلبی سلسته در جام جهانی باشد.

این بازیکن ۲۶ ساله در جریان شکست ویارئال در لالیگا مقابل اتلتیک بیلبائو تعویض شد و اسکن‌ها تایید کرد که او دچار پارگی همسترینگ شده است.

رسانه‌های اسپانیایی گزارش دادند لو سلسو که به صورت قرضی از تاتنهام هاتسپر به ویارئال رفته است، تمام گزینه‌های ممکن را برای حضور در پرواز به قطر از جمله مشاوره با متخصصان از نقاط مختلف جهان برای درمان را انجام داده است.

باشگاه ویارئال به طور رسمی اعلام کرد که «جیوانی لوسلسو» به دلیل مصدومیت و عمل جراحی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را از دست خواهد داد و نمی‌تواند تیم ملی آرژانتین را همراهی کند.

هافبک تکنیکی آرژانتین می‌توانست کمک زیادی به مسی برای قهرمانی کند که باید لیونل اسکالونی چه بازیکنی را جانشین او در جام جهانی خواهد کرد.

تیم ملی فوتبال آرژانتین در گروه سوم رقابت‌ها جام جهانی، با تیم‌های عربستان، مکزیک و لهستان هم گروه است.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=277871

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x