تاریخ : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 7 May , 2024
0

معاون استاندار: اتباع خارجی برای تمدید اقامت در البرز اقدام کنند

  • کد خبر : 277772
  • 18 آبان 1401 - 2:17

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز گفت: اتباع خارجی مقیم این استان برای تمدید و دریافت کارت اقامت به دفاتر خدمات مربوطه در البرز مراجعه کنند.

به گزارش ایرنا، مرتضی ولی پوری روز سه شنبه در نشست ساماندهی مهاجرین خارجی در استان البرز اظهار داشت: تمدید مدارک اقامتی و طرح آمایش اتباع خارجی دارای کارت آمایش و هویت معتبر از اوایل مردادماه امسال آغاز شده و با تمدیدی که صورت گرفت اجرای این طرح در دفاتر خدمات اتباع خارجی استان ادامه دارد.
وی ادامه داد: آمایش اتباع خارجی در واقع به روز رسانی آمار و اطلاعات مربوط به این افراد و توزیع مناسب جمعیت آنان در پهنه سرزمین ایران به هماهنگی و برنامه ریزی در عرصه های متفاوت و خدمات رسانی توسط دستگاه‌های مختلف نیاز دارد.
ولی پوری تاکید کرد: ارایه خدمات به اتباع و مهاجرین خارجی در استان البرز منوط به مدارک شناسایی و ارائه کارت آمایش معتبر است و حضور نیافتن آنها در طرح آمایش مشکلاتی از قبیل ثبت نام نشدن در مراکز آموزشی، دریافت نکردن خدمات در مراکز درمانی و مسدودی حسابهای بانکی را برایشان به وجود خواهد آورد بنابراین لازم است اتباع و مهاجرین که شرایط تمدید و دریافت کارت آمایش را دارند هرچه زودتر نسبت به این موضوع اقدام کنند.
در نشست ساماندهی مهاجرین خارجی استان البرز پیرامون اخرین وضعیت اتباع در این استان و آمار آنان گزارشی ارایه شد.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=277772

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x