تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
0

هازارد: می‌خواهم در جام جهانی خودم را ثابت کنم

  • کد خبر : 276368
  • 08 آبان 1401 - 17:56
هازارد: می‌خواهم در جام جهانی خودم را ثابت کنم

ادن هازارد در رئال ناکام بزرگ است ولی امیدوار است در جام جهانی و با تیم ملی بلژیک مثل سابق خوش بدرخشد.

به گزارش گروه ورزشی «کمال مهر» :

به نقل از “ورزش سه”، تردیدی وجود ندارد که حالا می توان لقب بدترین خرید تاریخ رئال مادرید را با قطعیت به ادن هازارد اختصاص داد. در سال تابستان ۲۰۱۹ بود که این ستاره خلاق با قیمت مجموعا ۱۳۰ میلیون یورو از چلسی راهی رئال مادرید شد و گران ترین خرید تاریخ این باشگاه لقب گرفت. هواداران رئال تصور می کردند یک سال بعد از جدایی کریستیانو رونالدو یک ستاره بزرگ دیگر راهی برنابئو شده، اما بعد از گذشته حدود سه سال و نیم، حتی یک خاطره خوب نیز از ادن هازارد در ذهن هواداران رئال مادرید نمانده است.

هازارد در فصل جاری هم از ترکیب ثابت رئال به دور است و بسیار کم مورد استفاده کارلو آنچلوتی قرار می گیرد اما در آستانه جام جهانی، ستاره بلژیکی خوشبین است حداقل در تیم ملی کشورش خوش بدرخشد.

هازارد به سایت فیفا گفت:«در ابتدای کارم با رئال همه چیز دشوار بود. مصدومیت های متوالی زیادی داشتم و تردیدهایی در مورد من ایجاد شد ولی حالا مدت‌هاست مصدوم نیستم و شرایطم بهتر شده است. امیدوارم و می خواهم درون زمین ثابت کنم که هنوز در سطح بالایی بازی می کنم. حرف زدن فایده ای ندارد و باید در عمل این را ثابت کرد. جام جهانی در پیش است و خوشبینم نسبت به چهار سال قبل بهتر کار کنم و شانس خوبی برای اثبات توانایی هایم دارم. البته که شرایطم در جام جهانی قبل بهتر بود. من در چلسی بازیکن ثابت بودم و در بهترین فرم به جام جهانی رسیدم. خوشحالم که کاپیتان یک تیم ملی بزرگ و مدعی قهرمانی هستم.»

هازارد ادامه دادبا سه تیم خوب هم‌گروه هستیم: کرواسی، مراکش و کانادا. همه دنیا کرواسی را می شناسند و آنها بازیکنان فوق العاده ای دارند. خوش شانسم که هر روز در رئال با لوکا مودریچ، کاپیتان تیم ملی کرواسی، تمرین می کنم. چیز بیشتری برای گفتن در این باره نیست. کرواسی تیم بسیار خوبی است و چهار سال پیش مقابل‌شان قرار گرفتیم. کانادا و مراکش را زیاد نمی شناسیم اما زمان برای آشنا شدن با آنها داریم. آنها نیز بازیکنان بسیار خوبی دارند. مثلا اشرف در مراکش حضور دارد و تیم ملی بسیار توانمندی دارند.»

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=276368

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x