تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
0

موضوع منابع بانک های خصوصی البرز مورد توجه قرار گیرد

  • کد خبر : 275688
  • 04 آبان 1401 - 23:34

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز گفت: مصرف بخش اعظمی از منابع بانک های خصوصی البرز در خارج از استان موضوع مهمی است که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش کمال مهر، سیف اله اسداللهی روز چهارشنبه در نشست با روسای بانک های خصوصی استان البرز افزود: عضویت بانک های خصوصی در شورای بانک های استان که ریاست آن بر عهده استاندار البرز است، در دستور کار این معاونت قرار می گیرد تا علاوه بر استفاده از تجارب و ظرفیت این بانک ها بتوان با پیاده سازی سیاست های دولت در حوزه اقتصادی، زمینه های لازم را برای  تعامل و هم افزایی بیشتر فراهم کرد.
وی گفت:در فرآیند اقتصادی بخش های مختلفی نقش دارند که یکی از مهمترین آنها تاثیرات مربوط به نظام بانکی است.
اسداللهی اضافه کرد: نظام بانکی به نوعی تمام کننده چرخه اقتصاد و تولید است که اگر فرآیند آن کامل طی نشود عملکرد سایر دستگاه های اجرایی با معضل مواجه می شود که از جمله آنها می توان به پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی، کشاورزی، خدماتی و … اشاره کرد.
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز بیان داشت: تمام قوانین و بخشنامه های مرتبط با نظام بانکی، شامل بانک های خصوصی نیز می شود که با تمکین از آنها می توان شاهد برخی گشایش ها در تحقق رونق اقتصادی استان بود.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=275688

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x