تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
0

مخالفت گل‌محمدی با مرخصی دو ستاره تیمش

  • کد خبر : 275486
  • 04 آبان 1401 - 13:05
مخالفت گل‌محمدی با مرخصی دو ستاره تیمش

یحیی گل‌محمدی قصد دارد شروع تمرینات تیمش در تهران باشد و چند جلسه تمرینات بدنسازی نیز برای شاگردان خود در نظر گرفته است.

به گزارش گروه ورزشی «کمال مهر» :

با روندی که نساجی در پیش گرفته است، پیش بینی می شود، خیلی زود به تعداد بردهای فصل گذشته برسد و در نهایت این رکورد را بشکند.

 نساجی در فصلی که قهرمان جام حذفی شد و این مهم ترین عنوان نساجی در ۶۳ حیات در تاریخ فوتبال ایران بود، در لیگ برتر تنها به ۶ برد دست یافت و در نهایت با عنوان دوازدهمی به کار پایان داد. اما این فصل و در حالی که تنها ۱۰ هفته از مسابقات سپری شده است، شاگردان حمید مطهری ۴ برد به دست آورده اند و با ۱۶ امتیاز در رده پنجم جدول قرار دارند و در ادامه این وضعیت می تواند به بهترین حضور نساجی درتاریخ لیگ برتر منجر شود.

به طور میانگین اگر نساجی در هر ۱۰ مسابقه ۴ مسابقه را با پیروزی پشت سر بگذارد و روند فعلی را ادامه دهد، با ۱۲ برد در فصل جاری به کار پایان می دهد و این رکورد دو برابری پیروزی به نسبت فصل گذشته را منجر می شود که به طور حتم جایگاه نساجی را در جدول رده بندی لیگ برتر ارتقاء خواهد داد.

نساجی جایگاه فعلی در جدول رده بندی را مدیون ارایه بازی تهاجمی  و شجاعانه در برابر حریفان است و جایگاه این تیم در جدول رده بندی می تواند، درس خوبی برای تیم های دیگر باشد که در وضعیت مشابه با نساجی تاکتیک دفاع و ضد حمله را به نمایش می گذارند.این شیوه از بازی منجر به باخت ۳-۱ در برابر استقلال شد، اما نباید فراموش کرد، امتیازات شیرینی را هم برای نساجی و حمید مطهری به ارمغان آورد که می توان به پیروزی در برابر گل گهر و فولاد دو مدعی قهرمانی اشاره کرد. بدون شک نساجی تلاش خواهد کرد، در دور رفت بازی ها به تعداد بردهای فصل گذشته دست یابد و حتی از آن عبور کند.

یحیی گل محمدی

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=275486

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x