تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
1

آمار خطرناک مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر/ فاجعه در ۱+۴ مسابقه استقلال!

  • کد خبر : 272584
  • 01 آبان 1401 - 15:36
آمار خطرناک مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر/ فاجعه در ۱+۴ مسابقه استقلال!

تیم استقلال گرچه از صدرنشین جدول رده بندی بیشتر گل زده اما در چهار دیدار از ده مسابقه این فصلش هرگز موفق به گلزنی نشده است!

به گزارش گروه ورزشی «کمال مهر» :

در طول روز های فصل گرم نقل و انتقالات تابستانی بارها یک موضوع از سوی کارشناسان استقلالی به مدیران باشگاه گوشزد می شد.

تیم استقلال در فصل بیست و یکم لیگ برتر در شرایطی عنوان قهرمانی را کسب کرد که این تیم پلی میکر نداشت! به کارگیری نفراتی مانند جعفر سلمانی و یا امیرحسین حسین زاده در خط میانی کم‌کم باعث شد استقلال نبودن یک پلی میکر در میانه زمین را کمتر حس کند. تمایل حسین زاده از چپ به میانه زمین و بازی پشت سر مهاجمان کمک می کرد تا این بازیکن در کنار جعفر سلمانی و مهدی مهدی پور غیبت یک پلی میکر در ترکیب ۱۱ نفره استقلال را از بین ببرد.

اما استقلال در فصل تابستانی نقل و انتقالات لیگ برتر هرگز اقدامی برای جذب چنین بازیکنی با این خصوصیت نکرد. گرچه گفته می شد ساپینتو قصد داشت یک بازیکن پرتغالی را با این ویژگی همراه خود به تهران بیاورد. بازیکنی که بتواند مهاجمان را به خوبی در موقعیت گلزنی قرار بدهد.

آمار خطرناک مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر/ فاجعه در ۱+۴ مسابقه استقلال!

حالا نگاهی به مسابقات این فصل استقلال مشخص می‌کند این تیم در دیدار مقابل سپاهان (هفته اول) نفت مسجدسلیمان (هفته چهارم) پیکان (هفته پنجم) ذوب آهن (هفته نهم – گل به خودی بازیکن حریف) و آلومینیوم اراک (هفته دهم) در چهار بعلاوه یک مسابقه موفق به گلزنی نشده است!

نکته مهم این است که این آمار متعلق به تیمی است که بیش از هر پستی در خط حمله بازیکن جذب کرده است.

استقلال از ابتدای این فصل با جذب میرزایی، محبی، بازگشت قائدی، شهباززاده و بابایی در کنار امیر ارسلان مطهری، امیر علی صادقی و آرمان رمضانی یکی از پرترافیک ترین تیم ها در خط حمله به شمار می رود اما چنین تیمی با این همه مهاجم در چهار بعلاوه یک مسابقه (بازی با ذوب آهن) موفق به گلزنی نشده است.

آمار خطرناک مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر/ فاجعه در ۱+۴ مسابقه استقلال!

نکته بدتر این که از جمع مهاجمان استقلال محبی (۳ گل) قائدی و بابایی هرکدام یک گل به ثمر رسانده اند تا شش گل دیگر استقلال را بازیکنان خطوط دیگر و مدافع ذوب آهن برای استقلال به ثمر رسانده باشند! در چنین شرایطی، به دلیل اصرار پیشکسوتان و کارشناسان به کادر مدیریتی باشگاه استقلال برای جذب بازیکنانی مانند حسین زاده به وضوح مشخص می شود. گرچه حسین زاده حالا به رقم لژیونر شدن دیگر به تیم ملی دعوت نمی شود اما او فصل گذشته پس از یک نیم فصل درخشش در ترکیب استقلال از سوی دراگان اسکوچیچ به تیم ملی هم دعوت شد.

قطعا ادامه این روند و کم گل زدن مهاجمان این تیم می‌تواند فاجعه بزرگی را برای استقلال که مدافع عنوان قهرمانی است به وجود بیاورد.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=272584

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x