تاریخ : پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 9 May , 2024
1

تصویر جدید شیائومی ۱۳ پرو، طراحی آن را فاش می‌کند

  • کد خبر : 271160
  • 29 مهر 1401 - 22:48
تصویر جدید شیائومی ۱۳ پرو، طراحی آن را فاش می‌کند

حدودا یک ماه قبل شخصی موفق به تهیه یک تصویر مخفیانه از پنل جلویی اسمارت‌فون شیائومی ۱۳ پرو شد. اکنون نوبت به انتشار تصویری از پنل پشتی هندست فرا رسیده است. دوربین مهم‌ترین مشخصه قابل رویت در این بخش به‌شمار می‌رود.

به گزارش گروه آی تی «کمال مهر»:

حدودا یک ماه قبل شخصی موفق به تهیه یک تصویر مخفیانه از پنل جلویی اسمارت‌فون شیائومی ۱۳ پرو شد. اکنون نوبت به انتشار تصویری از پنل پشتی هندست فرا رسیده است. دوربین مهم‌ترین مشخصه قابل رویت در این بخش به‌شمار می‌رود.

arzif mobile

بر اساس شنیده‌ها شیائومی ۱۳ پرو همانند شیائومی ۱۲S اولترا از سنسور ۱ اینچی IMX989 سونی با رزولوشن ۵۰ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد. وجود این حسگر در کنار تراشه اسنپ‌دراگون ۸ پلاس نسل ۱ موجب عملکرد درخشان شیائومی ۱۲S اولترا در زمینه تصویربرداری شد. سری شیائومی ۱۳ مجهز به تراشه اسنپ‌دراگون ۸ نسل ۲ خواهد بود. همچنین بایستی منتظر بمانیم و ببینیم که همکاری شیائومی و لایکا به چه سمت و سویی پیش خواهد رفت.

شیائومی ۱۲S اولترا مجهز به یک ماژول دوربین غول‌پیکر است؛ اما طراحی سیستم دوربین پشتی شیائومی ۱۳ پرو به طرز شگفت‌انگیزی معمولی به‌نظر می‌رسد. تصویر شیائومی ۱۳ پرو صرفا جنبه نمایشی دارد؛ اما در این تصویر، حسگر ۱ اینچی در سمت چپ مستقر شده و دوربین تعبیه شده در مرکز نیز یک ماژول فوق‌عریض است.

اگرچه شیائومی ۱۲S اولترا یک گوشی دوربین‌محور به‌شمار می‌رود؛ اما شیائومی ۱۳ پرو همانند یک پرچم‌دار همه‌جانبه طراحی شده است. این هندست مجهز به پیکره‌بندی دوربین پشتی سه‌گانه است؛ اگرچه پیرامون مشخصات ۲ ماژول دیگر هم‌اکنون هیچ‌گونه جزئیاتی در دست نیست.

 

تصاویر شیائومی ۱۲ پرو در کنار شیائومی ۱۲S اولترا

به غیر از دوربین‌ها انتظار می‌رود که شیائومی ۱۳ پرو از همان فرمول هندست نسل قبلی خود استفاده کند. بدین‌ترتیب این‌بار نیز شاهد به‌کارگیری یک نمایشگر غول‌پیکر ۶.۷ اینچی آمولد با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی، رزولوشن +QHD و پنل E6 ساخت شرکت سامسونگ خواهیم بود.

تصویری از پنل جلویی شیائومی ۱۳ پرو 

تصویر منتشر شده از پنل جلویی گوشی نشان‌دهنده پیکره‌بندی ۳+۱۲ گیگابایتی برای حافظه رم است (این اسمارت‌فون مجهز به ۱۲ گیگابایت رم واقعی و ۳ گیگابایت رم مجازی خواهد بود). همچنین این تصویر نشان می‌دهد که گجت مذکور دارای اسم رمز nuwa است. اکنون می‌دانیم که مدل‌های چینی و جهانی این هندست به‌ترتیب از شماره مدل‌های ۲۲۱۰۱۳۲C و ۲۲۱۰۱۳۲G برخوردار هستند.

بر اساس پیش‌بینی‌ها سری شیائومی ۱۳ در اواخر سال ۲۰۲۲ معرفی خواهد شد. رویداد معرفی این هندست‌ها احتمالا چند هفته پس از رونمایی تراشه اسنپ‌دراگون ۸ نسل ۲ کوالکام در اواسط ماه نوامبر برگزار خواهد شد.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=271160

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x