تاریخ : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 8 May , 2024
0

گوشی ارزان قیمت سامسونگ گلکسی A04e رسما معرفی شد

  • کد خبر : 271151
  • 29 مهر 1401 - 22:47
گوشی ارزان قیمت سامسونگ گلکسی A04e رسما معرفی شد

اگرچه گوشی‌های سری گلکسی S سامسونگ معمولا بخش عمده‌ای از توجه رسانه‌ها و مصرف‌کنندگان را به سوی خود جلب می‌کنند؛ اما سامسونگ کماکان تعداد زیادی دستگاه ارزان‌قیمت‌ را تولید می‌کند. به‌نظر می‌رسد که تعداد دستگاه‌های موجود در این فهرست هر ماهه رو به افزایش است.

به گزارش گروه آی تی «کمال مهر»:

اگرچه گوشی‌های سری گلکسی S سامسونگ معمولا بخش عمده‌ای از توجه رسانه‌ها و مصرف‌کنندگان را به سوی خود جلب می‌کنند؛ اما سامسونگ کماکان تعداد زیادی دستگاه ارزان‌قیمت‌ را تولید می‌کند. به‌نظر می‌رسد که تعداد دستگاه‌های موجود در این فهرست هر ماهه رو به افزایش است.

arzif mobile

امروز غول کره‌ای در اقدامی بی‌سروصدا از اسمارت‌فون گلکسی A04e رونمایی کرد. بایستی توجه داشت که این هندست با مدل‌های گلکسی A04 (معرفی شده طی ماه آگوست) یا گلکسی A04s (معرفی شده طی ماه سپتامبر) تفاوت دارد.

سامسونگ گلکسی A04e مجهز به یک نمایشگر لمسی ۶.۵ اینچی PLS LCD با رزولوشن اچ‌دی پلاس، دوربین پشتی ۱۳ مگاپیکسلی به‌همراه حسگر تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی، یک تراشه ناشناخته با پردازنده مرکزی ۸ هسته‌ای (بر اساس شایعات این تراشه از نوع هلیو G35 ساخت شرکت مدیاتک خواهد بود)، ۳ یا ۴ گیگابایت رم، ۳۲، ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقاء، قابلیت پشتیبانی از اتصال LTE (از اتصال ۵G خبری نیست)، اتصال وای‌فای ۲.۴ گیگاهرتزی (از باند فرکانسی ۵ گیگاهرتزی پشتیبانی نمی‌شود؛ بنابراین از اتصال وای‌فای ۵ یا ۶ خبری نیست) و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی است.

از جنبه نرم‌افزاری شاهد به‌کارگیری رابط کاربری One UI Core 4.1 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید ۱۲ هستیم. One UI Core نسخه سبک شده رابط کاربری اختصاصی سامسونگ برای گوشی‌های ارزان‌قیمت‌ و پایین‌رده محسوب می‌شود. ابعاد این هندست معادل ۱۶۴.۲×۷۵.۹×۹.۱ میلی‌متر و وزن آن برابر با ۱۸۸ گرم است.

 

سامسونگ گلکسی A04e در مدل‌های رنگی آبی روشن، مسی و مشکی (از سمت راست به چپ)

بدنه گلکسی A04e به احتمال فراوان تماما از جنس پلاستیک ساخته شده است؛ اگرچه سامسونگ صریحا به این موضوع اشاره نکرده است. این هندست در زمان عرضه به بازار با ۳ مدل رنگی مختلف قابل دسترس خواهد بود. این مدل‌های رنگی در تصاویر فوق قابل رویت هستند. گزینه‌های رنگی قابل عرضه برای گلکسی A04e شامل مشکی، آبی روشن و مسی است.

گلکسی A04e در مقایسه با گلکسی A04 دارای دوربین اصلی با رزولوشن پایین‌تر است. همچنین مدل پایه این هندست از حافظه رم کمتری برخوردار بوده و حداکثر ظرفیت حافظه رم نیز در مقایسه با گلکسی A04 کمتر خواهد بود. گلکسی A04e در مقایسه با گلکسی A04s از نمایشگری با نرخ نوسازی پایین‌تر (۶۰ هرتز در برابر ۹۰ هرتز) بهره خواهد برد. بعلاوه رزولوشن دوربین اصلی نیز کاهش یافته و تعداد ماژول‌های دوربین نیز یک واحد کاهش یافته است (از دوربین ماکرو خبری نیست).

همچنین این ۲ هندست احتمالا از تراشه‌های متفاوتی استفاده می‌کنند؛ اگرچه این موضوع هنوز به‌طور رسمی مورد تائید قرار نگرفته است. سایر ویژگی‌های این ۳ هندست تقریبا مشابه با یکدیگر هستند.

از آنجا که گلکسی A04e ظاهرا پایین‌رده‌ترین مدل در میان این ۳ اسمارت‌فون محسوب می‌شود؛ لذا می‌توان حدس زد که این گجت نهایتا با قیمت‌گذاری ارزان‌تر از گلکسی A04 و گلکسی A04s روانه بازار خواهد شد. اما متاسفانه سامسونگ هنوز به جزئیات مربوط به قیمت‌گذاری و زمان عرضه این اسمارت‌فون هیچ اشاره‌ای نکرده است.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=271151

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x