تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
0

کابوس دفاع راست انگلیس را رها نمی‌کند: یک مصدوم جدید

  • کد خبر : 270996
  • 29 مهر 1401 - 19:45
کابوس دفاع راست انگلیس را رها نمی‌کند: یک مصدوم جدید

کابوس دفاع راست برای تیم ملی انگلیس ظاهرا تمامی ندارد. امروز خبر رسید که یک دفاع راست دیگر مد نظر گرت ساوت‌گیت با مصدومیت جدی مواجه شده است.

به گزارش گروه ورزشی «کمال مهر» :

به نقل از “ورزش سه”، تیم ملی انگلیس در آستانه جام جهانی قطر و برگزاری اولین دیدارش مقابل ایران با یک مشکل بزرگ مواجه است: مصدومیت دفاع راست‌های مد نظر کادر فنی سه‌شیرها.

درحالیکه ریس جیمز، دفاع راست چلسی، و کایل واکر، هم‌پستی او از منچسترسیتی، به عنوان دو گزینه اصلی گرت ساوت‌گیت مصدوم هستند و رسیدن آنها به جام جهانی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد تیم ملی انگلیس امروز خبر بد دیگری دریافت کرد.


کایل واکر-پیترز، مدافع انگلیسی ساوتهمپتون، کسی بود که از او به عنوان گزینه سوم ساوت‌گیت برای پست دفاع راست یاد می‌شد و با توجه به در اختیار نبودن واکر و جیمز شانس او برای بازی در جام جهانی بالا ارزیابی می‌شد. اما امروز خبر رسید که این مدافع ساوتهمپتون هم از ناحیه همسترینگ با مصدومیتی جدی مواجه شده و بعید است به قطر برسد.

واکر-پیترز اولین بازی ملی خود را در ماه مارس سال جاری میلادی در دیدار انگلیس و سوئیس انجام داده بود. او تا کنون دو بازی ملی در کارنامه دارد ولی در فهرست‌های ماه‌های اخیر گرت ساوت‌گیت خبری از این مدافع ساوتهمپتون نبود.

روز چهارشنبه در جریان دیدار ساوتهمپتون و بورنموث این مدافع ۲۵ساله در نیمه دوم در جریان یک برخورد آسیب دید و به اجبار تعویض شد. هاسن‌هوتل، سرمربی ساوتهمپتون، در پایان مسابقه خبر از مصدومیت جدی او داد و رسانه‌های انگلیسی می‌گویند خبرهایی که امروز از واکر-پیترز بدست آمده نشان می‌دهد رسیدن او به جام جهانی قطر بعید به نظر می‌رسد.

مصدومیت واکر-پیترز در دیدار روز چهارشنبه مقابل بورنموث

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=270996

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x