تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
0

توصیه مورینیو به ساوتگیت برای جام جهانی

  • کد خبر : 270176
  • 28 مهر 1401 - 14:25
توصیه مورینیو به ساوتگیت برای جام جهانی

سرمربی رم به گرت ساوتگیت توصیه کرد که از کریس اسمالینگ در جام جهانی ۲۰۲۲ استفاده کند.

به گزارش گروه ورزشی «کمال مهر» :

به نقل از ایسنا و به نقل از سان، ژوزه مورینیو به ستایش از کریس اسمالینگ پرداخت و از گرت ساوتگیت سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس خواست که اسمالینگ را به تیم ملی دعوت کند.

اسمالینگ در سال ۲۰۱۹ از شیاطین سرخ جدا شد تا به صورت قرضی در رم به میدان رود.

این مدافع  انگلیسی عملکرد بسیار خوبی در جالوروسی داشته است و این باشگاه ایتالیایی با ۲۰ میلیون پوند او را به صورت نهایی از شیاطین سرخ خریداری کرد.

درخشش اسمالینگ در رم و زیر نظر مورینیو باعث شده است تا ستایش این مربی پرتغالی را به دنبال داشته باشد.

مورینیو گفت: اسمالینگ در منچستر یونایتد به عنوان یکی از دو مدافع میانی بازی می کرد و به خوبی با  این سبک بازی آشنا است اما او در رم در دفاع سه نفره هم عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داده است و قطعا می‌تواند در این سبک بازی کمک زیادی به انگلیس کند.

آقای خاص ادامه داد: من اگر سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس بودم دست به هر کاری می‌زدم تا بازیکنی مانند اسمالینگ را به تیم دعوت کنم. من فکر نمی‌کنم که به ساوتگیت بی احترامی کرده باشم تنها می گویم که تاسف آور است مدافعی در سطح کیفی اسمالینگ فرصت بازی در تیم ملی را به دست نمی آورد. او شایسته پوشیدن پیراهن تیم ملی کشورش است.

دعوت نشدن اسمالینگ در حالی است که خط دفاعی انگلیس یک ماه قبل از آغاز جام جهانی وضعیت خوبی ندارد. کایل واکر و جیمز به جام جهانی نمی رسند و از طرف دیگر هم استونز ، ترنت آرنولد و مگوایر کاملا از روزهای اوج خود فاصله گرفته‌اند و به همین خاطر بسیاری بر این باور هستند که تیم ملی انگلیس در خط دفاعی با بحران مواجه است و نیاز به استفاده از بازیکنان جدید ندارد.

تیم ملی فوتبال انگلیس در جام جهانی با تیم های ایران، آمریکا و ولز همگروه است و در نخستین بازی خود به مصاف ایران خواهد رفت.

انتهای پیام

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=270176

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x