تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
0

اعتراض نیمار: هشتم؟ وینیسیوس باید جز سه نفر می‌بود!

  • کد خبر : 269387
  • 27 مهر 1401 - 9:37
اعتراض نیمار: هشتم؟ وینیسیوس باید جز سه نفر می‌بود!

نیمار، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن، نسبت به جایگاه وینیسیوس در رده‌بندی توپ طلا اعتراض کرد.

به گزارش گروه ورزشی «کمال مهر» :

به نقل از “ورزش سه”، مراسم اهدای توپ طلا دوشنبه شب در پاریس برگزار شد و کریم بنزما به عنوان بهترین بازیکن دنیا در فصل گذشته انتخاب شد. 
این بازیکن فرانسوی نقش مهمی در قهرمانی تیمش در هر دو رقاب لالیگا و لیگ قهرمانان ایفا کرده و یکی از بهترین فصول فوتبالی‌اش را در چند سال اخیر در رئال مادرید و تیم ملی فرانسه سپری کرده بود. 
بسیاری معتقد هستند درخشش این بازیکن باعث شد که رئال مادرید بتواند از سد پاری سن ژرمن و چلسی عبور کند و به فینال لیگ قهرمانان برابر لیورپول برسد، دیداری که با تک گل وینیسیوس به سود رئال به پایان رسید تا چهاردهمین جام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا نیز به ویترین افتخارات این باشگاه اضافه شود. 
با این حال، نکته‌ای که بسیاری از کارشناسان و فوتبال‌دوستان دیگر نیز به آن اشاره کرده بودند، حضور وینیسیوس در جایگاه هشتم این رده‌بندی بود که تعجب آنها را با توجه به درخشش این بازیکن در رقابت‌های فصل گذشته به همراه داشت. 


نیمار نیز شب گذشته با انتشار توییتی نسبت به این موضوع واکنش نشان داد و به جمع افرادی پیوست که نسبت به این قضیه معترض هستند. 
این ستاره برزیلی پاری سن ژرمن در صفحه رسمی توییترش نوشت:« بنزما، واقعا شایسته انتخاب به عنوان بهترین بازیکن بود!! اما حضور وینی جونیور در رده هشتم واقعا مسخره است. او در کمترین حالت باید در بین سه بازیکن برتر قرار بگیرد!»
سادیو مانه که تابستان امسال از لیورپول جدا و راهی بایرن مونیخ شد در این رده بندی در جایگاه دوم قرار گرفته و کوین دی بروینه از منچسترسیتی نیز سوم شده است.

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=269387

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x