تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
2

زیگساری: به دنبال تکرار نتایج دوره قبل هستیم

  • کد خبر : 269300
  • 27 مهر 1401 - 8:38
زیگساری: به دنبال تکرار نتایج دوره قبل هستیم

مربی تیم ملی کاراته گفت: در مسابقات قهرمانی آسیا کار سختی در پیش داریم، اما انگیزه‌مان خیلی زیاد است و به دنبال عنوان قهرمانی در مجموع هستیم.

به گزارش گروه ورزشی «کمال مهر» :

به نقل از “ورزش سه” و به نقل از تسنیم، حامد زیگساری مربی تیم ملی کاراته در مورد پایان مرحله اول اردوی تیم ملی بزرگسالان کاراته، گفت:‌ بعد از حضور در لیگ جهانی باکو و ما مرحله اول اردوی آماده‌سازی تیم ملی را با حضور ۱۷ نفر پشت سر گذاشتیم. در طول این تمرینات بیشتر روی بدنسازی بچه‌ها تمرکز کرده بودیم تا به آمادگی نسبی برسند، همچنین کارهای تکنیکی و تاکتیکی را ملی‌پوشان انجام دادند و این مرحله از اردوها به پایان رسید.

وی در ادامه افزود:‌ تا اعزام تیم ملی به مسابقات قهرمانی آسیا ما هفت مرحله اردو برای تیم ملی در نظر گرفته‌ایم. مرحله اول به پایان رسید از سی‌ام مهر ماه تا ششم آبان‌ماه مرحله دوم پیگیری می‌شود و این اردوها تا مسابقات آسیایی ادامه خواهد داشت. ضمن اینکه قبل از اعزام به ازبکستان در مسابقات آزاد حضور خواهیم داشت.

مربی تیم ملی کاراته در پاسخ به این سؤال که تکلیف نفرات فیکس اعزامی به قهرمانی آسیا چه زمانی مشخص خواهد شد، گفت: ما فقط در وزن منهای ۵۵ کیلوگرم یک مرحله انتخابی خواهیم داشت. تکلیف اوزان منهای ۶۰ و ۶۷ کیلوگرم پس از حضور این نفرات در تورنمنت روسیه مشخص خواهد شد، در واقع کادر فنی عملکرد آنها را ارزیابی میکند و نفرات فیکس تیم ملی اعزامی به ازبکستان مشخص خواهد شد. 

وی در پاسخ به این سؤال که پس حضور در تورنمنت روسیه علاوه براینکه یک دیدار تدارکاتی برای تیم ملی محسوب می شود، برای برخی از اوزان انتخابی هم محسوب می شود، عنوان کرد: بدون شک حضور در تورنمنت روسیه یک دیدار تدارکاتی برای ما محسوب می‌شود. ما پیش از اعزام تیم ملی به مسابقات قهرمانی آسیا، تنها تورنمنت روسیه را  پیش  روداریم که بچه‌‌ها را می‌توانیم در این رویداد محک بزنیم و هرکسی شایسته‌تر بود راهی قهرمانی آسیا خواهد شد.

زیگساری در پاسخ به این سؤال که سه مرحله اردوی تمرینی با تیم ملی امید داشتید، از نظر فنی آیا عملکرد آنها راضی کننده بود و در واقع می‌توانید روی آنها به عنوان پشتوانه تیم ملی بزرگسالان حساب کنید یا خیر، اظهار داشت: کاراته‌کاهای امید واقعاً انگیز خیلی بالای برای فیکس شدن در رده بزرگسالان دارند. آنها خیلی با نشاط تمرین می‌کنند و این جوانان می‌توانند پشتوانه بسیار برای آینده تیم ملی بزرگسالان باشند. استعدادهای خوبی در اردوی امید دیدیم که می‌توانند به کاراته ایران کمک کنند. این نفرات بهترین‌ها هستند که موفق به فیکس شدن در تیم ملی امید شدند. 

مربی تیم ملی کاراته در پایان گفت: امیدوارم روند تمرینات تیم ملی به همین شکل پیش برود که مثل دوره قبل در مجموع قهرمان آسیا شویم. کار سختی در پیش داریم اما انگیزه‌مان خیلی زیاد است و به دنبال تکرار نتایج دوره قبل هستیم.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=269300

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x