تاریخ : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 6 May , 2024
0

امید ایران به نایب قهرمانی در وزنه برداری آسیا

  • کد خبر : 268325
  • 24 مهر 1401 - 11:21
امید ایران به نایب قهرمانی در وزنه برداری آسیا

تیم ملی وزنه برداری مردان ایران امیدوار است در روز پایانی مسابقات آسیایی به عنوان نایب قهرمانی برسد.

به گزارش گروه ورزشی «کمال مهر» :

به نقل از “ورزش سه”، امروز، روز پایانی رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی بزرگسالان آسیا در منامه بحرین است و با برگزاری مسابقات اوزان ۱۰۹ و ۱۰۹+ کیلوگرم پرونده مسابقات در بخش مردان بسته خواهد شد. 
البته قزاقستان در روز پایانی نماینده ای ندارد و با ۶۵۷ امتیاز تیمی به کار خود در بخش مردان پایان داده. تنها تعقیب کننده قزاقستان، تیم ازبکستان است که توسط ۹ وزنه‌بردار خود ۵۹۴ امتیاز به دست آورده و برای کسب عنوان قهرمانی آسیا به ۶۳ امتیاز دیگر نیاز دارد. این یعنی میرزابایف ازبک در فوق سنگین باید حداقل سه عنوان پنجمی به دست بیاورد تا تیم ازبکستان قهرمان آسیا شود. 
تیم ایران هم با ۳۳۳ امتیاز، در تعقیب دو تیم مدعی است و در روز پایانی ۴ نماینده دارد. البته رسیدن به امتیازات قزاقستان برای تیم ایران غیر ممکن است اما روی کاغذ این امکان وجود دارد که ایران بالاتر از ازبکستان قرار بگیرد. 
باید منتظر اتفاقات روز پایانی ماند. رسول معتمدی و امیر عزیزی در گروه A دسته ۱۰۹ کیلوگرم از دقایقی قبل روی تخته رفته اند. همچنین علی داوودی و محسن دادرس در گروه A دسته ۱۰۹+ کیلوگرم از ساعت ۱۵:۳۰ به مصاف رقبای خود می روند. 
همچنین در فاصله یک روز به پایان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی آسیا در منامه بحرین، تیم ملی وزنه‌برداری زنان اندونزی که با ترکیب کامل در این رقابت‌ها شرکت کرده بود با کسب ۵۵۸ امتیاز تیمی عنوان قهرمانی خود را مسجل کرد. تیم ملی وزنه‌برداری بانوان ایران هم که تا اینجا با ۳۷۴ امتیاز در رده پنجم قرار دارد، در صورت کسب عنوان پنجم فاطمه یوسفی که با توجه به استارت لیست دسته ۸۷+ محتمل به نظر می‌رسد، از مرز ۴۳۰ امتیاز عبور خواهد کرد و بعد از تیم‌های اندونزی، قزاقستان و چین تایپه، در رده چهارم تیمی قرار خواهد گرفت.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=268325

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x