تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024
0

اسبقیان: امیدواریم ورزشکاران در پاراآسیایی بدرخشند

  • کد خبر : 266299
  • 18 مهر 1401 - 14:26
اسبقیان: امیدواریم ورزشکاران در پاراآسیایی بدرخشند

رییس فدراسیون جانبازان و معلولان می‌گوید برنامه‌ریزی‌های خوبی انجام شده تا ورزشکاران در پاراآسیایی و المپیک پاریس خوش بدرخشند.

به گزارش گروه ورزشی «کمال مهر» :

به نقل از ایسنا، محمد شروین اسبقیان در حاشیه دومین کنگره ملی شهدای ورزشکار کشور اظهار کرد: آن چیزی که مشخص است که شهدا زنده هستند و نزد پروردگار روزی می خورند. عطر معنویتی در جامعه پخش می‌کنند. برگزاری این کنگره‌ها اهدافی دارد و این است که ما پیروان راه شهیدان هستیم و عهد و پیمان می‌بندیم که رهرو این عزیزان باشیم. امروز هم به برکت نظام جمهوری اسلامی کنگره شهدای ورزشکار برگزار شد. ورزشکارانی که همواره در خط مقدم نبردهای حق علیه باطل در هشت سال دفاع مقدس در دفاع از مرزها حضور داشتند. این کنگره هم می خواهد بگوید جامعه ورزشی پیرو خط رهبری و آرمان‌های امام هستند و خواهند بود. جامعه ورزش در مقابل استکبار جهانی و صهیونیست خون آشام خواهند ایستاد.

رییس فدراسیون جانبازان و معلولان در مورد شرایط فدراسیون گفت: اردوهای تیم ملی بعد از اینکه بازی‌های آسیایی برای یک سال به تعویق افتاد برگزار می‌شود. نتایج خوبی هم در مسابقات دوومیدانی مراکش گرفتیم. وزنه برداران در مسابقات حضور پررنگی داشتند. تیم ملی تیراندازی و بسکتبال هم در آسیا و اقیانوسیه سهمیه های خوبی گرفتند. مسابقات مهمی همچون قهرمانی جهان والیبال نشسته زنان و مردان را پیش رو داریم. امیدواریم در آن مسابقات تیم والیبال نشسته از عنوان قهرمانی اش دفاع کند. در خرداد هم مسابقات جهانی بسکتبال با ویلچر را داریم که اردوها در روزهای آتی آاز سر گرفته می‌شود. شرایط خوبی است و جانبازان و معلولان نتایج خوبی گرفتند. امیدواریم آنها در پاراآسیایی هانگژو نیز بدرخشند. برنامه‌ریزی‌های خوبی انجام شده است کمیته ملی پارالمپیک و وزارت ورزش حمایت های خوبی داشتند. نیم نگاهی هم به المپیک ۲۰۲۴ پاریس داریم و امیدوارم با برنامه‌ریزی هایی که داریم و تورنمنت و تدارکاتی که در نظر گرفتیم دل مردم را شاد کنیم.

انتهای پیام

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=266299

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x