تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
0

مجدمی: باخت چهار گله را فراموش کردیم

  • کد خبر : 264416
  • 13 مهر 1401 - 15:26
مجدمی: باخت چهار گله را فراموش کردیم

هافبک دفاعی نفت مسجدسلیمان میگوید شکست تلخ مقابل نساجی را فراموش کرده اند و برای جبران آن نتیجه روبروی گل گهر قرار می گیرند.

به گزارش گروه ورزشی «کمال مهر» :

به نقل از “ورزش سه”، نفت مسجدسلیمان که روند خوبی را در پیش گرفته بود شکست سنگینی مقابل نساجی متحمل شد. مسلم مجدمی در این رابطه به خبرنگار ما گفت: با توجه به اینکه در دقیقه دو گل خوردیم تمرکز تیم ما به هم ریخت و همین موضوع عامل اصلی باخت ما شد. هر تیمی در طول یک فصل یکی دو نمایش ضعیف دارد و در دیدار با نساجی هم روز بد تیم ما بود و برای تمام تیم ها از این دست اتفاقات افتاده. با توجه به صحبت‌هایی که آقای مهاجری با بچه ها کرده این بازی را فراموش میکنیم و برای دیدار با گل گهر از نظر فنی و روحی و روانی آماده می شویم.
او در مورد تعویضش در ابتدای نیمه دوم ادامه داد: دلیل خاصی نداشت و فنی بود و آقا رضا قصد داشت روند تیم را هجومی تر کند.
این بازیکن در خصوص دیدار با گل گهر عنوان کرد: همه میدانند که گل گهر  پر مهره است و مالی هزینه کرده و همه جوره خوب است. همیشه بازی کردن مقابل تیم های امیرخان سخت است ولی ما در زمین خودمان بازی داریم و باید شکست سنگین در دیدار قبل را جبران کنیم.
مجدمی در پایان در مورد کسب ۸ امتیاز در هفت هفته اخیر افزود: جدول هنوز شکل واقعی را نگرفته اما با توجه به شرایط بازی های قبل و نوع نمایش مان الان می توانستیم ۴ امتیاز بیشتر داشته باشیم. سچل دیدار با نساجی که بد بودیم در خیلی از بازی ها حق‌مان برد بود. هنوز ۲۳ هفته باقی مانده و فرصت زیادی داریم که نفت مسجدسلیمان را به جایگاه ویژه اش برسانیم.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=264416

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x