تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
0

با پایان مصدومیت؛ ستاره ایتالیایی ناجی یووه

  • کد خبر : 263747
  • 12 مهر 1401 - 10:48
با پایان مصدومیت؛ ستاره ایتالیایی ناجی یووه

فدریکو کیه‌زا، ستاره ایتالیایی، انگیزه زیادی برای بازگرداندن یوونتوس به دوران اوج دارد.

به گزارش گروه ورزشی «کمال مهر» :

به نقل از “ورزش سه”، کیه‌زا از ژانویه سال جاری میلادی تا به حال به دلیل مصدومیت قادر به همراهی یوونتوس نبوده اما حالا آماده است تا بار دیگر به میادین برگردد. 
مصدومیت این بازیکن ضربه بزرگی به یوونتوس و البته تیم ملی ایتالیا زد که در غیاب او موفق به کسب سهمیه حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر نشد تا برای دومین بار در این رقابت‌ها غایب باشد. 
یوونتوس نیز این فصل را بسیار ضعیف آغاز کرد و عملکرد آنها از ابتدای فصل ۲۳-۲۰۲۲ با انتقادهای بسیاری روبرو شد اما حالا به نظر می‌رسد که بازگشت این بازیکن می‌تواند شرایط را به شکل قابل توجهی برای آنها تغییر دهد. 
او مهره‌ای کلیدی در خط حمله بیانکونری است و جای خالی تو در ترکیب یووه به وضوح احساس می‌شد. آنها فصل گذشته در غیاب او به سختی موفق شدند در جایگاه چهارم جدول قرار بگیرند و سهمیه حضور در لیگ قهرمانان را کسب کنند. 


کیه‌زا حالا در آستانه بازگشت به میادین پس از ۱۰ ماه مصدومیت است و این می‌تواند خبر بسیار خوبی برای مکس آلگری و تیمش باشد که نیاز بسیاری به حضور بازیکنی پر انرژی و خلاق در زمین بازی دارند. 
این بازیکن ایتالیایی پیش از این همکاری بسیار درخشانی با دوشان ولاهوویچ در فیورنتینا داشت و ترکیب این دو نفر در زمین می‌تواند به برگ برنده یوونتوس تبدیل شود تا شرایط این فصل را در لیگ ایتالیا و لیگ قهرمانان به شکلی قابل توجه بهبود بخشند. 
بازگشت کیه‌زا جانی تازه به بانوی پیر می‌بخشد و او بدون شک بار دیگر با استقبال گرم هواداران یووه روبرو خواهد شد که معتقد هستند این بازیکن ناجی تیم محبوب آنها است.

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=263747

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x