تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
0

جهانبخش: بعضی بازیکنان رابطه خوبی با اسکوچیچ داشتند

  • کد خبر : 261428
  • 06 مهر 1401 - 11:37
جهانبخش: بعضی بازیکنان رابطه خوبی با اسکوچیچ داشتند

وینگر تیم ملی با صحبت علیه دراگان اسکوچیچ اختلاف با او را علنی کرد.

به گزارش گروه ورزشی «کمال مهر» :

به نقل از ورزش سه، علیرضا جهانبخش، وینگر سابق برایتون و یکی از بازیکنان کلیدی تیم ملی ایران، درباره شکاف ایجاد شده بین بازیکنان بسیار محتاطانه صحبت کرد اما وجود جریان ضد دراگان اسکوچیچ را در گفتگو با اتلتیک تایید کرد. 
او گفت:« بعضی از بازیکنان رابطه خوبی با این مربی نداشتند. آنها سبک بازی او را نمی‌پسندیدند. بعضی از بازیکنان رابطه بسیار خوبی با او داشتند. تجربه من می‌گوید این مسائل باید در تیم بماند. اتفاقاتی رخ داد که حرفه‎ای نبود. من نمی‌توانم از کسی نام ببرم اما افرادی بیرون از تیم بودند که می‌خواستند از نظر تصمیم‌گیری و انتخاب نفرات روی تیم تاثیرگذار باشند.»
این بازیکن درباره این اتفاقات (و استوری‌ها)  اضافه کرد:« متاسفانه بعضی از بازیکنان این روند را دنبال کردند که بسیار ناراحت‌کننده بود. ما به عنوان بازیکنان باتجربه سعی کردیم جو را آرام کنیم. ما گفتیم ایرادی ندارد، حد وسط را می‌گیریم چون این تصمیم ما نیست. حالا زمان این که بخواهیم شرایط را بهم بریزیم نیست. این تاثیری منفی روی ما دارد. خدا را شکر که همه چیز آرام و مرتب‌تر است.»
با این حال، مشخص است که کی‌روش بسیار در بین اعضای تیم محبوب‌تر است. جهانبخش می‌گوید:« ما هفت یا هشت سال با او کار کردیم. او بازیکنان را به خوبی می‌شناسد و بازیکنان هم همینطور. او کسی بود که من را در سن بسیار کم به تیم ملی دعوت کرد و باعث شد رویایم برای بازی در دو جام جهانی به حقیقت تبدیل شود.»

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=261428

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x