تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
0

استارت تیم ملی برای قهرمانی سیزدهم

  • کد خبر : 261377
  • 06 مهر 1401 - 11:03
استارت تیم ملی برای قهرمانی سیزدهم

تیم ملی فوتسال ایران کار خود در جام ملت های آسیا را از امروز شروع می کند.

به گزارش گروه ورزشی «کمال مهر» :

به نقل از “ورزش سه”، تیم ملی فوتسال ایران از امروز کار خود را در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۲ آغاز می کند. شاگردان شمسایی از شهریور ماه دور هم جمع شده و ضمن برپایی یک اردوی چند هفته‌ای، در تورنمنت شش جانبه تایلند هم شرکت کردند. آنها از چند روز پیش در کویت مستقر شده اند و امروز اولین بازی خود را مقابل اندونزی برگزار می کند.

شانزدهمین دوره جام ملت های آسیا از روز گذشته در کشور کویت شروع شد و تیم ملی ایران به عنوان قدرت بلامنازع فوتسال آسیا، به دنبال کسب سیزدهمین قهرمانی خود در این رقابت هاست. این تیم امسال با هدایت وحید شمسایی که خود در دوران بازی سابقه فتح جام ملت‌ها را دارد، راهی کویت شده و در گروه سوم با تیم های لبنان،  چین تایپه،  اندونزی همگروهی است.

تیم ملی فوتسال ایران که امسال ستاره هایی چون سنگ سفیدی، جاوید، صمیمی و… را در کنار خود نمی بیند با تلفیقی از بازیکنان باتجربه باقی مانده از جمله محمد طیبی و جوانان پرانگیزه‌ای  که اولین تجربه آسیایی خود را تجربه می کنند، به دنبال کسب اولین قهرمانی قاره در کسوت سرمربی است؛ کاری که با توجه به آمادگی بالای حریفانی که روز به روز بهتر می‌شوند خیلی هم راحت به نظر نمی رسد.

فوتسالیست‌های کشورمان امروز از ساعت ۱۷:۳۰ در سالن سعد العبدالله کویت به مصاف کویت خواهند رفت. آنها روزهای هشتم و دهم مهر ماه نیز به ترتیب با چین تایپه و لبنان بازی خواهند کرد. بازی های جام ملت های آسیا در ۴ گروه ۴ تیمی برگزار می شود و در پایان دور گروهی، ۲ تیم از هر گروه به دور حذفی صعود خواهند کرد.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=261377

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x