تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
0

سرمربی آمریکا: هنوز برای رسیدن به شرایط ایده‌آل فاصله زیادی داریم

  • کد خبر : 258949
  • 02 مهر 1401 - 16:49
سرمربی آمریکا: هنوز برای رسیدن به شرایط ایده‌آل فاصله زیادی داریم

تهران- ایرنا- گرگ برهالتر پس از باخت تیمش مقابل ژاپن در یک بازی تدارکاتی اعتراف کرد که آمریکا برای رسیدن به یک شرایط خوب باید هنوز کار کند.

به گزارش گروه ورزشی «کمال مهر» :

به نقل از ایرنا، تیم ملی فوتبال آمریکا، همگروه ایران در جام‌جهانی قطر، عصر دیروز در یک بازی تدارکاتی در دوسلدورف آلمان با نتیجه ۲ بر یک مقابل ژاپن شکست خورد.

در این مسابقه بازیکنان آمریکا یک رکورد عجیب را ثبت کردند و برای دومین بار در ۹۲ بازی که از ژوئن ۲۰۱۶ انجام داده‌اند حتی یک شوت هم به سمت دروازه ژاپن نداشتند. نمونه دیگر این اتفاق در بازی اکتبر سال گذشته مقابل پاناما رخ داد.

سرمربی آمریکا: هنوز برای رسیدن به شرایط ایده‌آل فاصله زیادی داریم

ایالات متحده تنها یک بازی دیگر دارد تا برهالتر ترکیب خود را برای جام‌جهانی انتخاب کند که این بازی روز سه شنبه برابر عربستان سعودی در اسپانیا برگزار می‌شود.

گرگ برهالتر سرمربی تیم ملی فوتبال آمریکا پس شکست مقابل ژاپن گفت: این یک مسابقه واقعا رقابتی بود. فکر می‌کنم در این بازی با اشتباهاتمان به خودمان آسیب زدیم و ما کمی شخصیت بیشتر در مسابقه می‌خواهیم. به ژاپن واقعا بها و اعتبار بیشتری باید داد، تیم خوب و رقابتی بودند که خوب پرس کردند، اما ما می‌توانیم بهتر عمل کنیم.

برهالتر اظهار داشت: در برخی دقایق مسابقه عملکرد خوبی داشتیم اما این کافی نبود و باید در مجموع ۹۰ دقیقه بهتر باشیم.تیم هنوز برای رسیدن به شرایط خوب کار دارد و واضح است که باید پیشرفت کنیم، اما در کل  بازی با ژاپن تجربه بسیار خوبی برای این تیم  بود.

سرمربی آمریکا: هنوز برای رسیدن به شرایط ایده‌آل فاصله زیادی داریم

آمریکا در بازی با ژاپن بدون چند بازیکن اصلی از جمله کریستین پولیشیچ مهاجم چلسی به میدان رفت که در تمرینات اوایل هفته گذشته دچار مصدومیت جزئی شد و به همین خاطر برای احتیاط بیشتر، سرمربی آمریکا از این بازیکن در بازی دیروز استفاده نکرد.

برهالتر در این باره گفت: وضعیت پولیشیچ را زیر نظر داریم و در تمرین امروز خواهیم دید که آیا او می‌تواند در بازی سه‌شنبه در ترکیب قرار بگیرد یا نه.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=258949

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x