تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
0

گریلیش: انگلیس می‌تواند قهرمان جام جهانی شود

  • کد خبر : 257526
  • 31 شهریور 1401 - 10:34
گریلیش: انگلیس می‌تواند قهرمان جام جهانی شود

جک گریلیش، ستاره انگلیسی منچسترسیتی، معتقد است تیم ملی کشورش توانایی قهرمانی در جام جهانی ۲۰۲۲ را دارد.

به گزارش گروه ورزشی «کمال مهر» :

به نقل از “ورزش سه”، انگلیس در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با ایران، آمریکا و ولز هم‌گروه است و در اولین دیدار باید به مصاف تیم ملی کشورمان برود. 
گریلیش که از ابتدای فصل روزهای سختی را در ترکیب سیتی سپری کرده، از سوی گرت ساوت‌گیت به آخرین اردوی تدارکاتی در فاصله دو ماه تا شروع جام جهانی دعوت شده تا مشخص شود که از اعتماد این مربی برخوردار است. 
آنها امیدوار هستند که بتوانند مانند یورو ۲۰۲۰ تا بازی پایانی به مسیرشان ادامه دهند اما این بار برخلاف شکست برابر ایتالیا در ویمبلی، بتوانند جام قهرمانی را بالای سرشان ببرند و به حسرت این تیم پس از جام جهانی ۱۹۶۶ ادامه دهند. 


گریلیش در این باره به خبرنگاران گفت:« بله، من عمیقا باور دارم که انگلیس می‌تواند قهرمان جام جهان شود. من نمی‌خواهم فشار زیادی روی تیم بگذارم اما به این موضوع باور دارم. ما بازیکنانی در کلاس جهانی در سراسر زمین از باشگاه‌های بزرگ داریم. ما کاپیتان و مهاجم بزرگی داریم. بنابراین، فکر می‌کنم شانس بسیار خوبی داریم. فکر می‌کنم این موضوع که این تورنمنت در طول فصل است نیز به ما کمک کند.»
او با اشاره به انتقادها از ساوت‌گیت اضافه کرد:« من فکر می‌کنم انتقادها کمی بی‌رحمانه است، خصوصا پس از فینال یورو و همچنین بازی برابر مجارستان. آخرین باری که ما برابر یک تیم در ۹۰ دقیقه باخته بودیم در  نوامبر ۲۰۲۰ برابر بلژیک بود. بنابراین نباید این قدر بی‌رحم بود، خصوصا در جریان جام جهانی و یورو.»

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=257526

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x