تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
2

سکوی اول قهرمانی استیل البرز در حضور وزیر ورزش

  • کد خبر : 25359
  • 08 اسفند 1392 - 9:52
سکوی اول قهرمانی استیل البرز در حضور وزیر ورزش

بیست و پنجمین دوره رقابتهای بینی‌المللی تکواندو جام فجر، با کسب سکوی نخست توسط استیل البرز خاتمه یافت.

گروه استانی «کمال مهر» ؛ بیست و پنجمین دوره رقابتهای بینی‌المللی تکواندو جام فجر که با حضور تکواندوکارانی از هفت کشور خارجی و سه تیم از ایران از روز سه‌شنبه در تالار خانه تکواندو آغاز شده بود و ساعاتی قبل با قهرمانی استیل البرز به پایان رسید.
مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات با اولین حضور محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان در میان اهالی تکواندو همراه بود، که استیل البرز با ۲ طلا، یک نقره و یک برنز و ۳۷ امتیاز مقام قهرمانی را از آن خود کرد،‌ موکت البرز با یک طلا و ۲ برنز دوم شد و آذربایجان با یک طلا و یک نقره و ۲۳ امتیاز بر سکوی سوم ایستاد. در این رده بندی تیم‌های افغانستان، شهید قورچانی، ارمنستان،‌ تونس، عراق، هند و روسیه به ترتیب رده‌های چهارم تا دهم را از آن خود کردند.
در رده‌بندی بین‌المللی این دوره از مسابقات؛ ایران با ۴۵ امتیاز مقام نخست را از آن خود کرد، آذربایجان و افغانستان به ترتیب با ۲۳ و ۱۵ امتیاز رده های دوم و سوم این رده‌بندی را از آن خود کردند. عراق، تونس، هند و روسیه به ترتیب رده‌های چهارم تا هشتم را از به خود اختصاص دادند.
مراسم اختتامیه این رقابتها با حضور گودرزی، “کیم جانگ هیون” دبیر کل کنفدراسیون آسیا و ناظر فدراسیون جهانی تکواندو، سیدمحمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو، غلامحسین ذوالقدر دبیر فدراسیون تکواندو، مسئولان فدراسیون تکواندو کشور ارمنستان،‌ سرپرستان، مربیان، تکواندوکاران تیم‌های شرکت کننده برگزار شد.
ضمن اینکه محمد حمامی از تونس عنوان بهترین سرپرست، مرتضی سلطانی از تیم استیل البرز به عنوان بهترین سرمربی،‌ محمد دشتی از کویت و محمد نوذری از ایران به عنوان بهترین داوران و رابیک عیسی‌اف از آذربایجان به عنوان فنی ترین بازیکن دست یافت.
در روز پایانی مسابقات سه وزن برگزار شد که در وزن  ۵۸- کیلوگرم ابوالفضل یعقوبی از تیم موکت البرز صاحب مدال طلا شد. “محمود حیدری” از تیم افغانستان نقره گرفت و  محمد کاظمی از تیم استیل البرز و “هایکاز سان والیان” از ارمنستان به مدال برنز مشترک دست پیدا کردند.
بهنام اسبقی در وزن ۶۸- کیلوگرم با شکست نماینده آذربایجان قهرمان شد. “الیوین ممداوف” از آذربایجان به مدال نقره دست پیدا کرد و مدال برنز مشترک هم به مهرداد نورمحمدی از موکت البرز و “فاریز علیاف” از آذربایجان تعلق گرفت.
اما طلای وزن ۸۰+ کیلوگرم به نماینده آذربایجان رسید. “رادیک عیسی اف” از آذربایجان با شکست سجاد مردانی از استیل البرز روی سکوی نخست ایستاد. مردانی به نشان نقره دست یافت و  مرتضی شیری از تیم شهید قورچانی و الکسی پریازنیکوف از روسیه نیز به مدال برنز دست پیدا کردند.
روز گذشته هم مهدی خدابخش در وزن ۸۰- کیلوگرم طلا گرفت. علیرضا نصر آزادانی نقره گرفت و مسعود حجی زواره و نماینده افعانستان هم مدال برنز گرفتند.
منبع: مهر
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=25359

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x