تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 20 May , 2024
0

تاریخچه تقابل‌های حسن یزدانی و تیلور+فیلم

  • کد خبر : 253578
  • 25 شهریور 1401 - 2:49
تاریخچه تقابل‌های حسن یزدانی و تیلور+فیلم

تقابل حسن یزدانی و دیوید تیلور در جام‌جهانی کشتی بلگراد صربستان پنجمین کشتی این دو حریف دیرینه است.

صاحب‌خبر –

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسن یزدانی و دیوید تیلور با شکست قاطعانه حریفان خود به دیدار فینال وزن ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد در رقابت‌های جهانی ۲۰۲۲ رسیدند. تقابل یزدانی و تیلور در صربستان پنجمین کشتی این دو حریف دیرینه است. در چهار کشتی قبل یک مرتبه حسن یزدانی و سه مرتبه تبلور موفق شده‌اند به پیروزی برسد.

پرمخاطب‌ترین و حساس‌ترین کشتی جام جهانی صربستان امشب -جمعه بیست و پنجم شهریورماه- از ساعت ۱۹:۱۵ بین یزدانی و تیلور در بلگراد صربستان برگذار می‌شود.

در روز نخست مسابقات جهانی کشتی آزاد صربستان حسن یزدانی پس از استراحت در دور اول رقابت‌ها، در دور دوم مقابل ایوان ایچیزلی از مولداوی بر روی تشک رفت و با برتری قاطع ۱۰ بر صفر به پیروزی رسید و در دومین کشتی خود مقابل سباستین جزیرزانسکی از لهستان با نتیجه ۱۱ بر صفر به برتری رسید به نیمه‌نهایی راه یافت. یزدانی در مرحله نیمه‌نهایی مقابل بوریس ماکوجف از اسلوواکی بر روی تشک رفت و در ۲ دقیقه با نتیجه قاطع ۱۰ بر صفر به پیروزی رسید و راهی دیدار فینال شد.

در سوی دیگر جدول، دیوید تیلور نیز در مبارزه نخست مقابل آرون کانوا از ایتالیا ۱۰ بر صفر پیروز شد، سپس اتهان راموس از پورتریکو را ۱۱ بر صفر شکست داد و در نیمه نهایی نیز برابر عظمت دولتبکوف از قزاقستان با نتیجه قاطع ۱۲ بر صفر به پیروزی رسید.

حسن یزدانی بدون از دست دادن حتی یک امتیاز و کسب ۳۱ امتیاز در مجموع ۳ مبارزه به فینال رسید، تیلور در مجموع ۳ مبارزه ۳۳ امتیاز کسب کرده و همچون یزدانی هیچ امتیازی به حریفان خود نداده است.

یکه تازی این دو فینالیست در کشتی و ندادن حتی یک امتیاز به حریفان از نکات قابل توجهی است که دیدار فینال وزن ۸۶ کیلوگرم مسابقات جهانی ۲۰۲۲ را حساس‌تر و زیباتر می‌کند. هر دو کشتی‌گیر امسال از آمادگی بدنی بالایی برخوردار هستند.

حسن یزدانی پهلوان ایرانی و دیوید تیلور آمریکایی پیش از این در سه جام جهانی و یک المپیک مقابل هم بر روی تشک کشتی رفته‌اند و سهم یزدانی تنها پیروزی در فینال مسابقات جهانی ۲۰۲۱ اسلو بوده است و تیلور در فینال جام جهانی ۲۰۱۷ کشتی آزاد در کرمانشاه، رقابت‌های جهانی بوداپست و المپیک توکیو ۲۰۲۰ به پیروزی رسیده است.

فینال جام جهانی ۲۰۱۷ کشتی آزاد در کرمانشاه:

پیروزی ۶ بر ۴ دیوید تیلور مقابل حسن یزدانی

رقابت‌های جهانی بوداپست:

پیروزی ۹ بر ۶ دیوید تیلور مقابل یزدانی

فینال‬ المپیک توکیو ۲۰۲۰:

پیروزی ۴ بر ۳ دیوید تیلور مقابل یزدانی

فینال مسابقات جهانی ۲۰۲۱‬ اسلو:

‏پیروزی ۶ بر ۲ حسن یزدانی مقابل دیوید تیلور




∎​

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=253578

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x