تاریخ : دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 13 May , 2024
0

امیرحسین زارع از رسیدن به فینال بازماند/نماینده ایران در رده‌بندی

  • کد خبر : 253413
  • 24 شهریور 1401 - 20:24
امیرحسین زارع از رسیدن به فینال بازماند/نماینده ایران در رده‌بندی

صاحب‌خبر – به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز _پنجشنبه بیست‌وچهارم شهریورماه_ از ساعت ۱۳ به وقت ایران پیکارهای روز نخست مسابقات جام جهانی کشتی آزاد بلگراد به میزبانی صربستان در سالن اشتارک آرنا آغاز شد. امیرحسین زارع در مرحله نیمه نهایی وزن ۱۲۵ کیلوگرم مقابل طاها آکگول قهرمان المپیک و جهان از ترکیه بر روی تشک […]

صاحب‌خبر –

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز _پنجشنبه بیست‌وچهارم شهریورماه_ از ساعت ۱۳ به وقت ایران پیکارهای روز نخست مسابقات جام جهانی کشتی آزاد بلگراد به میزبانی صربستان در سالن اشتارک آرنا آغاز شد.

امیرحسین زارع در مرحله نیمه نهایی وزن ۱۲۵ کیلوگرم مقابل طاها آکگول قهرمان المپیک و جهان از ترکیه بر روی تشک رفت و در حالی که از کشتی گیر ترک جلو بود در دو ثانیه پایانی با نتیجه چهار بر دو شکست خورد و از رسیدن به دیدار فینال بازماند.

زارع پس از استراحت در دور نخست در دور دوم مقابل و ژی وی دنگ از چین با نتیجه سه بر صفر به پیروزی رسید و به یک چهارم صعود کرد و در این مرحله مقابل الکساندر خوتسیانیوسکی دارنده مدال برنز جهان از اوکراین بر روی تشک رفت. زارع در این مبارزه در یک کشتی یک‌طرفه با نتیجه ۱۰ بر صفر به پیروزی رسید و دومین کشتی‌گیر ایران در نیمه‌نهایی شد.

به گزارش ایمنا، در وزن ۱۲۵ کیلوگرم ۲۴ کشتی‌گیر حضور دارند. زارع دارنده مدال طلای جهان و طلای المپیک دومین حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان را در صربستان تجربه می‌کند.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=253413

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x