تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
0

حمله شدید نیمار به داور آلمانی: تکرار نشود!

  • کد خبر : 253403
  • 24 شهریور 1401 - 20:24
حمله شدید نیمار به داور آلمانی: تکرار نشود!

به گزارش “ورزش سه”، پاری سن ژرمن دیشب در هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا موفق شد با درخشش مثلث آتشین خود حریفش مکابی را ۳-۱ شکست دهد. نیمار در دقیقه ۸۸ گل سوم تیمش را به ثمر رساند ولی بعد از این گل نیمار کارت زرد دریافت کرد و از داور بازی به شدت خشمگین […]

به گزارش “ورزش سه”، پاری سن ژرمن دیشب در هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا موفق شد با درخشش مثلث آتشین خود حریفش مکابی را ۳-۱ شکست دهد. نیمار در دقیقه ۸۸ گل سوم تیمش را به ثمر رساند ولی بعد از این گل نیمار کارت زرد دریافت کرد و از داور بازی به شدت خشمگین شد. 

نیمار وقتی موفق شد گل سوم پی‌‌اس‌جی را به ثمر برساند یکی از شادی‌های بعد از گل معروفش را به نمایش گذاشت. نیمار بعد از این گل درحالیکه دستهایش را کنار گوش‌هایش گرفته بود و زبانش را در آورده بود زشتی گرفت که به ژست میمونِ نیمار معروف شده است. دانیل سیبرت، داور آلمانی، به دلیل این خوشحالی بعد از گل به نیمار کارت زرد نشان داد. ستاره برزیلی که ناگهان به شدت خشمگین شده بود خشم خود را بر سر داور خالی کرد.

نیمار بعد از بازی برای تسویه حساب به داور آلمانی به شبکه‌های اجتماعی رو آورد و کارزار بی‌سابقه‌ای علیه او به راه انداخت. ستاره برزیلی مدعی شد داور کوچکترین احترامی برای او قائل نبوده و چنین اتفاقی نباید تکرار شود! نیمار گفت هیچ کاری نکرده بوده ولی بی‌دلیل از داور ضربه خورده است.

نیمار پیش از این هم بارها این ژست خاص را بعد از گلزنی به نمایش گذاشته بود

سیبرت، داور آلمانی مسابقه، بعد از دیدن ژست میمونِ نیمار به این نتیجه رسیده بود که او قصد دارد با این حرکت هواداران تیم حریف را تحقیر کند. به همین دلیل بود که او یک کارت زرد از جیبش بیرون آورده و به ستاره برزیلی نشان داد.

نیمار که بعد از پایان مسابقه همچنان خشمگین بود در یک استوری اینستاگرامی ویدیویی از خودش منتشر کرد و گفت:” این اتفاق‌ها فقط برای من می‌افتد. دفعه بعد از قبل به داورها می‌گویم که این شادی بعد از گل برای هیچکس ضرری ندارد”.

خشم نیمار با این استوری اینستاگرامی فروکش نکرد و او در مرحله بعدی به سراغ توییتر رفت. ستاره برزیلی پی‌‌اس‌جی در این شبکه اجتماعی هواداران بسیار زیادی دارد. او عکسی از شادی بعد از گلش منتشر کرد و اسم سیبرت را با حروف درشت نوشت و گفت باز هم این حرکت را انجام خواهد داد. نیمار در این پست توییتری شکایت کرد که فوتبال روز به روز کسل‌کننده‌تر می‌شود.

واکنش توییتری نیمار

سیبرت، داور دیدار دیشب پی‌اس‌جی، در روزهای اخیر در فوتبال آلمان هم جنجالی شده بود. او که قضاوت دو تیم دورتموند و هوفنهایم را بر عهده داشت به دلیل قضاوتش در این مسابقه با انتقاد بسیار شدید دورتموندی‌ها مواجه شد. در صحنه مورد اعتراض دورتموند توپ به دست اوزان کاباک از هوفنهایم برخورد می‌کند ولی داور حکم به ادامه بازی می‌دهد. در میانه اعتراض‌های تند دورتموند رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال آلمان تایید کرد که سیبرت در این صحنه دچار اشتباه شده است.

نیمار در ادامه کارزار توییتری علیه داور آلمانی نوشت:” این بی‌احترامی مطلق به من است. این اتفاق نباید تکرار شود. من به خاطر هیچ و پوچ کارت زرد گرفتم. این بی‌احترامی مطلق است”.

داور ۳۸ساله آلمانی تا این لحظه واکنشی به این جنجال‌ها نشان نداده است. او تنها داور آلمانی است که برای قضاوت در جام جهانی قطر انتخاب شده است و ممکن است در این تورنمنت بار دیگر با نیمار روبرو شود.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=253403

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x