تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
0

ماجرای عجیب بازیکن پولی تیم وحدت از زبان بنگر

  • کد خبر : 253395
  • 24 شهریور 1401 - 20:23
ماجرای عجیب بازیکن پولی تیم وحدت از زبان بنگر

صاحب‌خبر – به گزارش ورزش سه، حضور بازیکنان پولی در ترکیب تیم‌های دسته یکی این روزها تبدیل به یکی از جنجالی‌ترین موضوعات مسابقات باشگاهی فوتبال ایران شده است. محسن بنگر سرمربی وحدت در گفت‌وگویی تلفنی با برنامه فوتبال یک، در واکنش به اینکه شنیده می‌شود در یکی از بازی‌ها یکی از بازیکنان پولی را به […]

صاحب‌خبر –

به گزارش ورزش سه، حضور بازیکنان پولی در ترکیب تیم‌های دسته یکی این روزها تبدیل به یکی از جنجالی‌ترین موضوعات مسابقات باشگاهی فوتبال ایران شده است.

محسن بنگر سرمربی وحدت در گفت‌وگویی تلفنی با برنامه فوتبال یک، در واکنش به اینکه شنیده می‌شود در یکی از بازی‌ها یکی از بازیکنان پولی را به دور از چشمان نماینده فدراسیون و ناظر بازی به زمین فرستاده‌اند، گفت: متاسفانه پدر یکی از بازیکنان به استادیوم آمده بود و زمانی که دید پسرش در یازده تا نیست قهر کرد و گفت دیگر پول نمی‌دهم که پیراهن یک بازیکن را پیراهن پسر این آقا عوض کردند که به زمین برود و ۴۵ دقیقه هم بازی کرد.

بنگر ادامه داد: هیئت فوتبال محترم متوجه شدند و تذکر دادند و جالب اینکه بین دو نیمه، دوباره پیراهن را بازیکن اصلی پوشید و بازی کرد‌. واقعا هیئت فوتبال زحمت می‌کشید که آبروی فوتبال مشهد را حفظ کند ولی متاسفانه گیر آدم‌هایی افتاده‌اند که نمی‌توانند کاری کنند.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=253395

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x