تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
0

حمله شدید مدیرکل ورزش خراسان به اصولی: تهران‌نشین‌ها بدرد ما نمی‌خورند

  • کد خبر : 253365
  • 24 شهریور 1401 - 20:23
حمله شدید مدیرکل ورزش خراسان به اصولی: تهران‌نشین‌ها بدرد ما نمی‌خورند

صاحب‌خبر – علی اکبر هاشمی جواهری، مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی با انتقاد از عملکرد هیئت فوتبال این استان اظهار داشت: قبلا هم گفتم و بازهم تکرار می‌کنم، فکر می‌کنم افرادی که برای مدیریت تیم فوتبال امیدوحدت آمده اند نه شرایط مالی مناسبی دارند و نه می‌توانند درست این تیم را مدیریت کنند […]

صاحب‌خبر –

علی اکبر هاشمی جواهری، مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی با انتقاد از عملکرد هیئت فوتبال این استان اظهار داشت: قبلا هم گفتم و بازهم تکرار می‌کنم، فکر می‌کنم افرادی که برای مدیریت تیم فوتبال امیدوحدت آمده اند نه شرایط مالی مناسبی دارند و نه می‌توانند درست این تیم را مدیریت کنند و من گلایه شدیدم از هیئت فوتبال است. بالاخره متولی فوتبال استان، هیئت است و تمام اتفاقاتی که پیرامون این ورزش در خراسان می‌افتد را باید پاسخگو باشند.

وی ادامه داد: پیش از مجموعه امیدوحدت چند خریدار دیگر هم پای کار این تیم آمده بودند، ولی به هردلیلی این اتفاق نیفتاده است. متاسفانه در بسیاری از موارد و اتفاقاتی که می‌افتد هیئت فوتبال درست عمل نمی‌کند و تصمیم گیری‌های غلطی دارد. همین الان هم متاسفانه مدیریت هیئت تصمیم‌های درستی نمی‌گیرد و اگر حتی از همین امروز هم برنامه‌ها به درستی اجرا شود، میتوانیم به آینده این تیم تا حدودی امیدوار باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی تصریح کرد: همه کار‌هایی را که در اداره کل می‌توانستیم انجام دادیم، جلسه گذاشتیم، حمایت کردیم و پیگیر ماجرا تا آخرین لحظه هم بودیم. استانداری و تمام نهاد‌های مربوطه را پای کار آوردیم و برای رفع مشکل بوجود آمده نهایت تلاش مان را کردیم؛ و از این به بعد باید هیئت فوتبال ورود کند و نقش خودش را بخوبی ایفا کند که متاسفانه تا این لحظه برداشت شخصی من این است که هیئت عملکرد خوبی نداشته و نتوانسته بعنوان متولی فوتبال استان، نقش خودش را بخوبی و درست ایفا کند.

جواهری افزود: ما در اداره کل نمی‌توانیم در جزئیات ورود کنیم و فقط در باب حمایتی می‌توانیم مباحث کلی را آن هم به خاطر مردم حل و فصل کنیم. من دیروز به چوپانی هم گفتم، در بازی بعدی این تیم که قرار است در ورزشگاه ثامن مشهد برگزار شود، این استادیوم را به صورت رایگان در اختیار این تیم قرار می‌دهیم. مدیران ورزشی و مالکان محترم تیم‌ها به خوبی میدانند هزینه اجاره این ورزشگاه برای یک مسابقه تقریبا ۱۰۰ میلیون تومان است که ما بعنوان متولی ورزش استان و در باب حمایت از این تیم، این امکان را بصورت رایگان در اختیار باشگاه قرار خواهیم داد.

وی ادامه داد: برای انتقال امتیاز تیم فوتسال چیپس کامل هم متاسفانه اصلا اداره کل در جریان هیچ چیزی نبود و از طریق رسانه‌ها در جریان اخبار قرار می‌گرفتیم. الان شما بینید متولی فوتبال هیئت است، اما هیچ اطلاعی برای این جابجایی انتقال به ما ندادند و فردا اگر مشکلی پیش بیاید باز همه به دنبال ما هستند برای رفع این معضل در حالی که هیچ کس از روز اول به ما چیزی نگفت. شما ببینید با یک کار مشورتی با اداره کل به راحتی می‌شد با نهاد‌های بالاسری ارتباط گرفت و صلاحیت مجموعه جدید را چه به لحاظ مدیریتی و چه به لحاظ مالی تایید و یا رد کرد. هیئت فوتبال اصلا با ما هماهنگ نیست و اصلا از ظرفیت‌های اداره کل ورزش و جوانان استفاده کند و به صورت جزیره‌ای عمل می‌کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی گفت: الان اگر اداره کل به بحث خروج تیم‌های دیگر از استان ورود نمی‌کرد، چند تیم دیگر هم به دنبال خروج از استان بودند. شما فکر می‌کنید علت این اتفاقات چیست؟ من به شما می‌گویم، چون هیئت فوتبال به درستی از این تیم‌ها حمایت نمی‌کند و مدیریت درستی صورت نمی‌گیرد. من فکر می‌کنم دوستان در هیئت فوتبال باید برای مدیریت شان برنامه متفاوتی را درنظر بگیرند و این رویه‌ای که در پیش گرفته‌اند اصلا درست نیست. اینکه ما یک دوره کلاس مربی گری A آسیا را برگزار کردیم کار خوبی است، اما دردی از بیماری فوتبال مشهد درمان نمی‌کند.

جواهری در پایان خاطرنشان کرد: دوستان اگر می‌خواهند بمانند و به فوتبال خدمت کنند باید در رفتار و نحوه مدیریت شان تجدید نظر کنند. اگر این اتفاق نیفتد مطمئن باشید در تاریخ فوتبال استان نام نیکی از آن‌ها نمی‌ماند. اینکه تهران نشین باشند و ارتباط شان را با فدراسیون برقرار کنند، چندان کار اساسی برای فوتبال استان نیست حالا شاید چهارصباحی هم موقعیت‌هایی دست دوستان باشد، اما این اتفاقات به نفع فوتبال استان نیست و اتفاق خاصی نمی‌افتد. متاسفانه هیئت فوتبال در حق این استان کم لطفی می‌کند و ما دنبال این هستیم که کار‌های پایه‌ای و بنیادی را انجام دهیم.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=253365

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x