تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
0

اولین باخت کشتی آزاد، تلخ‎ترینش بود

  • کد خبر : 253355
  • 24 شهریور 1401 - 20:23
اولین باخت کشتی آزاد، تلخ‎ترینش بود

صاحب‌خبر – به گزارش ورزش سه، کشتی بین امیرحسین زارع و طاها آکگول ترک در شرایطی آغاز شد که داوران اخطار اول کم‌کاری را با کشتی‌گیر ایرانی دادند تا آکگول ۱-۰ از او پیش بیفتد‌. با این حال در ادامه کشتی در وقت دوم این زارع بود که با یک یورش جانانه حریف خود را […]

صاحب‌خبر –

به گزارش ورزش سه، کشتی بین امیرحسین زارع و طاها آکگول ترک در شرایطی آغاز شد که داوران اخطار اول کم‌کاری را با کشتی‌گیر ایرانی دادند تا آکگول ۱-۰ از او پیش بیفتد‌. با این حال در ادامه کشتی در وقت دوم این زارع بود که با یک یورش جانانه حریف خود را خاک کرد و ۲-۱ از او پیش افتاد.

در ادامه و در شرایطی که آکگول خسته به نظر می‌رسید، امیرحسین زارع سعی در خاک کردن او داشت اما چند ثانیه به پایان کشتی و در حالی که به نظر ابتکار عمل با زارع بود، او ناگهان موفق به نگه داشتن مچ پای حریف نشد تا در نبرد شانه به شانه ناگهان حریف را روی پشت خود ببیند.

خاکی که آکگول را درست در لحظات پایانی کشتی فاتح این نبرد حساس کرد تا این حریف ترک کهنه‌کار به فینال برود. پس از این فعل و انفعال کادرفنی کشتی آزاد درخواست چلنج داد اما داوران با بازبینی صحنه امتیازی را برای زارع در نظر نگرفتند تا مدافع عنوان قهرمانی ناباورانه تماشاگر صعود حریف به فینال این رقابت‌ها بشود.

این اولین شکست ما در رقابت‌های کشتی آزاد در روز اول بود؛ در حالی که پژمان درستکار سرمربی تیم ملی کشتی آزاد با افسوس و عصبانیت فریاد می‌کشید که چرا جوان سنگین وزن تیم ملی کشتی صحبت‌های او را نشنیده است.

واقعا که چه باخت عجیب و ناراحت‌کننده‌ای بود.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=253355

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x