تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
0

چهار پروژه نیمه تمام ورزشی فردیس تکمیل می شود

  • کد خبر : 252520
  • 20 شهریور 1401 - 19:55

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان فردیس اعلام کرد: چهار پروژه نیمه تمام این شهرستان از محل اعتبارات سفر رییس جمهور تکمیل و به بهره برداری می رسد.

سعید کولیوند روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: هفت میلیارد تومان از محل اعتبارات سفر فروردین ماه سال جاری رییس جمهور به استان البرز برای تکمیل ایم چهار پروژه ورزشی در نظر گرفته شده که به تازگی ابلاغ شده است.
وی بیان داشت : از مجموع این اعتبار چهارمیلیارد تومان برای خانه جوان، ۲ میلیارد تومان به ۲ زمین چمن مصنوعی و یک میلیارد تومان به استخر شنا فردیس اختصاص یافته است.
کولیوند اظهار داشت: در زمان حاضر خانه جوان فردیس ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که با تامین اعتبار از محل سفر رییس جمهور این پروژه در آینده نزدیک تکمیل می شود.
همچنین و استخر شنا شهرک وحدت فردیس نیاز به تجهیز و راه اندازی تاسیسات دارد که این امکانات تامین می شود ضمن آنکه ۲ زمین چمن مصنوعی با جذب اعتبارات سفر رییس جمهور به بهره برداری می رسد.
وی افزود: اکنون شهرستان فردیس دارای ۲ استخر شنا دولتی، ۹ سالن ورزشی سرپوشیده چند منظوره ،یک سالن طبقاتی چند منظوره ۲ زمین فوتبال، ۲ زمین چمن مصنوعی فوتبال و ۳۳۰ سالن ورزشی و استخر خصوصی در رشته های مختلف ورزشی است.
کولیوند گفت: ۳۹ هیات ورزشی داریم ضمن آنکه ۲۰ ایستگاه ورزش صبحگاهی در این شهرستان فعال است.
رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان فردیس بیان داشت: امسال قهرمانان ورزشکار این شهرستان در مسابقات کشوری ۵۰ مدال طلا، پنج مدال جهانی،۹ مدال آسیایی و یک مدال نقره المپیک ناشنوایان را به دست آوردند.
کولیوند افزود: قهرمانی تیم تکواندو و نونهالان دختر فردیس با سرمربیگری شهره خلج زاده و معرفی بهترین مربی قاره آسیا در مسابقات آسیایی ،حضور تیم فوتبال رزکان در لیگ ۲ کشور، حضور تیم فوتسال بانوان نصر فردیس در سوپر لیگ برتر فوتسال کشور و حضور تیم فوتسال همای زیبادشت در لیگ دسته سوم کشور، برگزاری سه همایش پیاده روی خانوادگی و برگزاری هشت جشنواره ورزشی از دیگر افتخارات و اقدامات ورزشی این شهرستان است.
وی با اشاره به اینکه این شهرستان در بخش سرانه های ورزشی فقیر است، گفت: سرانه فضای ورزشی شهرستان فردیس برای هر نفر ۳۲ صدم مترمربع است.
کولیوند اظهار داشت: ۱۸ هزار ورزشکار در رشته های مختلف ورزشی در این شهرستان سازمان یافته اند که از این تعداد ۹ هزار و ۴۰۰ نفر بانوان ورزشکار تشکیل می دهند.
وی تشکیل مجمع خیرین ازدواج شهرستان،برگزاری یادواره شهدای ورزشکار در هفته تربیت بدنی،پیگیری و به نتیجه رساندن برنامه ها و اهداف تعیین شده،نظارت و پیگیری و تکمیل پروژه های نیمه تمام،برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس،توسعه ورزش همگانی در نقاط مختلف شهرستان با همکاری شهرداری ها و شورایهای شهر،ایجاد تعامل و همکاری همه جانبه با ادارات و نهادهای مختلف در شهرستان در راستای توسعه ورزش همگانی و قهرمانی از جمله مهمترین برنامه های پیش رو اداره ورزش و جوانان فردیس برشمرد.
شهرستان ۷۰۰ هزار نفری فردیس در جنوب شرقی کرج کلانشهر کرج قرار دارد.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=252520

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x