تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024
0

فهرست مشخصات کلیدی شیائومی ۱۲T و شیائومی ۱۲T پرو ۵G منتشر شد

  • کد خبر : 240505
  • 17 شهریور 1401 - 11:25

اخیرا جدول زمانی مربوط به عرضه اسمارت‌فون‌های شیائومی ۱۲T و شیائومی ۱۲T پرو ۵G همراه با بسیاری از جزئیات کلیدی دیگر پیرامون این گجت‌ها در فضای آنلاین منتشر شده است. کمپانی چینی در آستانه رونمایی از اسمارت‌فون‌های جدید سری شیائومی ۱۲T قرار دارد. با این‌حال جزئیات مربوط به زمان عرضه این هندست‌ها کماکان در هاله‌ای از ابهام قرار دارند. در این میان عدم تائید رسمی اطلاعات توسط شیائومی به روند روبه گسترش شایعات دامن زده است.

به گزارش گروه آی تی «کمال مهر»:

اخیرا جدول زمانی مربوط به عرضه اسمارت‌فون‌های شیائومی ۱۲T و شیائومی ۱۲T پرو ۵G همراه با بسیاری از جزئیات کلیدی دیگر پیرامون این گجت‌ها در فضای آنلاین منتشر شده است. کمپانی چینی در آستانه رونمایی از اسمارت‌فون‌های جدید سری شیائومی ۱۲T قرار دارد. با این‌حال جزئیات مربوط به زمان عرضه این هندست‌ها کماکان در هاله‌ای از ابهام قرار دارند. در این میان عدم تائید رسمی اطلاعات توسط شیائومی به روند روبه گسترش شایعات دامن زده است.

اخیرا پیرامون سری شیائومی ۱۲T اطلاعات حیاتی جدیدی در فضای اینترنت منتشر شده است. در آخرین مورد یک خبرچین با نام پاراس گوگلانی دست به افشاگری زده است. این افشاگر قابل اعتماد در گفتگو با وبسایت PriceBaba تائید کرده که اسمارت‌فون‌های شیائومی ۱۲T 5G و شیائومی ۱۲T پرو ۵G به‌زودی روانه بازار خواهند شد. شیائومی ۱۲T پرو طی ماه گذشته در فهرست Google Play Console رویت شد؛ موضوعی که به عرضه قریب‌الوقوع گجت مذکور اشاره دارد.

جدول زمانی عرضه اسمارت‌فون‌های شیائومی ۱۲T و شیائومی ۱۲T پرو ۵G

بر اساس گزارش وبسایت PriceBaba گوشی‌های هوشمند سری شیائومی ۱۲T در ماه سپتامبر عرضه خواهند شد. بعلاوه این گزارش به مدل‌های رنگی قابل دسترس و پیکره‌بندی حافظه برای مدل‌های شیائومی ۱۲T و شیائومی ۱۲T پرو اشاره نموده است. ماه گذشته سری شیائومی ۱۲T پیش از عرضه در بازار مالزی تائیدیه SIRIM را دریافت کرد. همچنین بر اساس گزارشات این هندست‌ها در هندوستان و تعداد زیادی از کشورهای آسیایی دیگر نیز عرضه خواهند شد.

شیائومی ۱۲T پرو یک مدل برتر به‌شمار رفته و با ۲ پیکره‌بندی مختلف حافظه قابل دسترس خواهد بود. مدل پایه مجهز به ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود؛ در حالی‌که ورژن پیشرفته‌تر با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد. شایان به ذکر است که شیائومی ۱۲T پرو ۵G در مدل‌های رنگی آبی (Clear Blue)، نقره‌ای (Lunar Silver) و مشکی (Cosmic Black) روانه بازار خواهد شد. همچنین مدل معمولی شیائومی ۱۲T نیز با ۲ پیکره‌بندی مختلف حافظه عرضه می‌شود.

مشخصات و قیمت‌گذاری احتمالی

مدل پایه شیائومی ۱۲T مجهز به ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود؛ در حالی‌که مدل پیشرفته‌تر این هندست از ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی بهره خواهد برد. این هندست همانند مدل پرو با ۳ گزینه رنگی آبی (Clear Blue)، نقره‌ای (Lunar Silver) و مشکی (Cosmic Black) عرضه خواهد شد. اطلاعات پیش‌تر لو رفته نشان دادند که شیائومی ۱۲T پرو ۵G در واقع مدل ری‌برند شده ردمی K50 اولترا به‌شمار خواهد رفت؛ اما این هندست مجهز به دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی خواهد بود.

شیائومی احتمالا از همان سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی ISOCELL HP1 مورد استفاده در اسمارت‌فون موتو X30 پرو استفاده خواهد کرد. بعلاوه لنز فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی و حسگر ماکرو ۲ مگاپیکسلی سایر مولفه‌های سیستم دوربین پشتی سه‌گانه در شیائومی ۱۲T پرو را تشکیل می‌دهند. این در حالیست که سیستم دوربین پشتی سه‌گانه در شیائومی ۱۲T از سنسور اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، لنز فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی و حسگر ماکرو ۲ مگاپیکسلی تشکیل خواهد شد. هر ۲ هندست سری ۱۲T مجهز به باتری‌های ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی خواهند بود.

شیائومی ۱۲T 5G از فناوری شارژ سریع ۶۷ واتی پشتیبانی می‌کند؛ در حالی‌که مدل پرو با فناوری شارژ سریع ۱۲۰ واتی در دسترس خریداران قرار می‌گیرد. بعلاوه توان پردازشی اسمارت‌فون‌های شیائومی ۱۲T و شیائومی ۱۲T پرو به‌ترتیب از طریق تراشه‌های Dimensity 8100 Ultra مدیاتک و اسنپ‌دراگون ۸ پلاس نسل ۱ کوالکام تامین خواهد شد. هر ۲ هندست مجهز به یک نمایشگر ۶.۶۷ اینچی آمولد با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و رزولوشن ۱۲۲۰×۲۷۱۲ پیکسل خواهند بود.

بر اساس گزارشات، شیائومی ۱۲T با برچسب قیمتی در بازه ۶۰۰ تا ۶۲۰ یورو روانه بازار خواهد شد؛ در حالی‌که شیائومی ۱۲T پرو ۵G احتمالا در محدوده ۸۰۰ الی ۸۲۰ یورو قیمت‌گذاری می‌شود. با این‌حال ۲ گجت فوق احتمالا در بازار هندوستان با قیمت‌گذاری ارزان‌تری قابل دسترس خواهند بود.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=240505

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x