تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
0

ممنوعیت حمل علم در مراسم سوم امام در محدوده بلوار امامزاده حسن (ع)

  • کد خبر : 234242
  • 18 مرداد 1401 - 19:07

رئیس پلیس راهور البرز از ممنوعیت حمل علامت در مراسم سوم امام حسین (ع) در محدوده بلوار امامزاده حسن (ع) در شهرستان کرج خبر داد.

سرهنگ حمداله رحمتی پور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، ضمن عرض تسلیت شهادت امام حسین (ع) و آرزوی قبولی عزاداری شهروندان محترم از درگاه حضرت حق اظهار داشت: به جهت ایجاد نظم ترافیکی و در راستای رفاه حال شهروندان و عزادارانِ مراسم سوم حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و به منظور پیشگیری از راه بندان و تراکم ترافیک، حمل علامت توسط دسته های عزاداری در محدوده امامزاده حسن (ع) کرج ممنوع است.
این مقام انتظامی افزود: به مسئولین هیئات مذهبی ابلاغ شده تا به منظور جلوگیری از بروز اخلال در نظم عمومی ضمن همکاری با پلیس راهور از حمل علامت در این مراسم خودداری نمایند.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز در ادامه با اشاره به اینکه تیم‌های مستقر پلیس راهور از تردد خودروهای حامل علامت جلوگیری خواهند کرد، گفت: مسئولین هیئات مذهبی به جهت برگزاری باشکوه مراسم سوگواری با عوامل پلیس راهور کمال همکاری را داشته باشند.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان محدودیت‌های ترافیکی روز چهارشنبه را به منظور تسهیل در رفت و آمد به شرح ذیل عنوان کرد: بلوار امامزاده حسن از تقاطع مصباح تا امامزاده حسن و بالعکس، میدان توحید تا امامزاده حسن و بالعکس، خیابان زکریای رازی از چهارراه کارخانه قند تا سه راه خوابگاه اجرای محدودیت ها از ساعت ۱۵ تا پایان مراسم خواهد بود.
وی در خاتمه از رانندگان درخواست کرد ضمن همکاری با پلیس راهور در اجرای محدودیت های ترافیکی از مسیر جایگزین استفاده نمایند.
 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=234242

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x