تاریخ : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 18 May , 2024
0

پیشرفت فیزیکی جهاد آبرسانی در البرز رتبه اول کشوری را دارد

  • کد خبر : 230192
  • 14 تیر 1401 - 20:46

مدیر عامل شرکت مهندسی آبفای کشور گفت: طرح ها و پروژه های جهاد آبرسانی در روستاهای استان البرز از نظر پیشرفت فیزیکی در سطح کشور رتبه ی اول را دارد.

مهندس اتابک جعفری مدیر عامل شرکت مهندسی آبفای کشور با اعلام این خبر در بازدید از پروژه های در حال اجرای آبفای استان البرز بیان داشت: با تلاش شبانه روزی سپاه و آبفای البرز طرح محرومیت زدایی و جهاد آبرسانی به روستاهای استان البرز از اواخر سال ۱۴۰۰ آغاز شد و خوشبختانه طی ۳ ماه و تاکنون ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته که یک رکورد کشوری محسوب می شود.
وی با اشاره به اینکه ۷۱۰۰ روستا توسط سپاه و ۳۰۰۰ روستای بالای ۲۰ خانوار توسط بخش خصوصی آبرسانی خواهد شد افزود: این پروژه شامل آبرسانی جهادی به شش روستا در شهرستان ساوجبلاغ، نظرآباد و چهارباغ است که شامل احداث ۳۰ کیلومتر خط انتقال و توزیع، ساخت دو مخزن زمینی ۵۰۰ متر مکعبی ، اصلاح ۵۰۰۰ فقره انشعاب آب و احداث دو مخزن هوایی ۱۰۰ متر مکعبی است.
مهندس جعفری ادامه داد: طرح های جهادی آبرسانی در روستاهای هیو، قاسم آباد بزرگ، بختیار، یعقوب آباد، خیرآباد و سلطان آباد در حال اجرا بوده و اعتبار در نظر گرفته شده برای اجرای این پروژه ۳۳۰ میلیارد ریال است.
 
 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=230192

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x