تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
0

دستگیری سارق مسلح جاده چالوس در فردیس

  • کد خبر : 229645
  • 19 خرداد 1401 - 13:16

رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: فردی که با تهدید سلاح گرم اقدام به سرقت تلفن همراه یکی از شهروندان در جاده چالوس کرده بود، شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد نادربیگی با اعلام این خبر بیان داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره سرقت به عنف با تهدید سلاح گرم در جاده کرج_چالوس، با توجه به حساسیت موضوع شناسایی و دستگیری سارق به اداره جرائم جنایی پلیس آگاهی محول شد.
وی افزود: بلافاصله پس از دریافت پرونده، اقدامات میدانی کاراگاهان آغاز و مشخصات ظاهری سارق در اختیار کلیه واحد های گشتی پلیس و نیروهای مقاومت بسیج قرار گرفت.
رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: در ادامه سارق در حین تردد در شهر فردیس توسط عوامل بسیج این شهرستان شناسایی و دستگیر شد که با هماهنگی های صورت گرفته نامبرده برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی استان منتقل شد.
این مقام انتظامی گفت: متهم علی رغم انکار اولیه در تحقیقات تکمیلی، با مشاهده مستندات پلیس به ناچار لب به اعتراف گشود و به ۲ فقره سرقت مسلحانه در سطح استان البرز و تهران اعتراف کرد.
سرهنگ نادر بیگی در پایان با بیان اینکه متهم پس از تکمیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد، خاطر نشان کرد: پلیس با جرائم خشن که منجر به جریحه دار شدن اذهان عمومی شود با سرعت و شدت بیشتری برخورد می کند.
 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=229645

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x