تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
0

مقدمات استفاده روستاییان و کشاورزان از بیمه تکمیلی فراهم شده است

  • کد خبر : 229631
  • 18 خرداد 1401 - 19:27

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان‌ و عشایر کشور از تلاش این صندوق برای تحت پوشش قرار دادن بیمه تکمیلی برای این قشر خبر داد و اعلام کرد :مقدمات لازم در این زمینه را فراهم کرده ایم.

به گزارش ایرنا، بیت الله برقراری روز چهارشنبه در مراسم رونمایی از طرح بیمه اجتماعی اهالی فرهنگ، هنر، رسانه و ورزشکاران در مرکز تربیت مربی و پژوهش های سازمان آموزش‌فنی و حرفه ای کشور   مستقر در کرج  افزود: امیدواریم با تلاش های انجام شده  اقشار روستانشین، کشاورز و عشایر  از خدمات بیمه تکمیلی برخوردار شوند.
وی اظهار داشت:صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان ، روستایان و عشایر به کسانی که عضو این صندوق شوند خدمات لازم را ارایه می دهد تا از امکانات این صندوق از جمله خدمات دوران بازنشستگی بهره مند شوند.
وی افزود: اکنون امور درمان اعضای این صندوق از طریق بیمه سلامت انجام می شود و سازمان بیمه سلامت مکلف به ارائه خدمات بیمه درمانی به همه روستاییان، کشاورزان، عشایر است، هرچند ما در صدد هستیم  انشا الله بودجه این بحث را از طریق دولت  و مجلس پیگیری کنیم تا بتوانیم  در این راستا به صورت‌ مستقل عمل کنیم.
مدیر عامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان‌ و عشایر کشور گفت: اعضای این صندوق در سن ۶۵ سالگی بازنشسته می شوند و افراد واجد شرایط از سن ۱۸ سالگی می توانند عضو صندوق شوند.
وی  اضافه کرد: اصل موضوع این است که خدمات متنوع بیمه‌ای ارائه شود و اصل بعدی اصل کفایت و فراگیری است. باید به درستی از ظرفیت‌های قانونی استفاده شود و همچنین به ایجاد اشتغال بپردازیم.
برقراری افزود: هر چقدر شناخت و تبیین صندوق بیشتر باشد و مسوولان به کمک ما بیایند صندوق زودتر به رسالت خود می رسد.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=229631

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x