تاریخ : یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 12 May , 2024
1

بازدید استاندار البرز از مناطق آسیب پذیر چهارباغ

  • کد خبر : 229171
  • 11 آذر 1400 - 14:39
بازدید استاندار البرز از مناطق آسیب پذیر چهارباغ

استاندار البرز در بازدید از مناطق حاشیه نشین شهرستان چهارباغ بر ضرب الاجل تشکیل قرارگاه اجتماعی و ساماندهی این مناطق تاکید کرد.

به گزارش کمال مهر؛ عبدالهی، استاندار البرز در نشست شورای اداری شهرستان چهارباغ با بیان این که تمام مشکلات مطرح شده از سوی مسئولان شهرستانی باید مصوبه و رسیدگی شود، گفت: مسئولان برای تکمیل کار‌های عقب مانده از هم سبقت بگیرند و چهارباغ باید هویت باغشهری خود را حفظ کند و در صادرات گل و گیاه به جد وارد عمل شود.

استاندار البرز با اشاره به این که این شهرستان تازه تأسیس با مشکلات زیرساختی مواجه است، افزود: مسئولان استان باید با دید مثبت به حل مسائل مردم بپردازند و از تمامی اختیارات خود در این زمینه استفاده کنند؛ و تمامی مسئولان باید سه شنبه‌های هر هفته را به دیدار چهره به چهره با مردم اختصاص داده و مردم را تکریم کنند.

عبداللهی با تاکید بر این که باید سطح رضایتمندی مردم در شهرستان‌ها به جد افزایش یابد، گفت: ساماندهی سکونتگاه‌های غیررسمی و حاشیه نشینی به ویژه در این شهرستان مورد تاکید است و باید با خرد جمعی و انسجام برای این امر تصمیم گیری کنیم.

او افزود: تمامی اقشار آسیب‌پذیر جامعه، هم‌وطنان ما هستند و ما مسئولیم تا به تبعیت از فرمان مقام معظم رهبری و برنامه‌های دولت محترم در این راستا اقدامات ویژه‌ای را رقم بزنیم.

استاندار البرز گفت: معتادان متجاهر این شهرستان باید در کمترین زمان ممکن ساماندهی و جمع آوری شوند.

عبدالهی با بیان این که شورا‌های اسلامی شهر باید اعتماد و رضایت مردم را جلب کنند، افزود: شهرداری‌ها باید دیدار چهره به چهره با مردم داشته باشند و تکریم مردم را به واقع اجرایی کنند.

انتهای پیام/ر .ن

منبع باشگاه خبرنگاران جوان

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=229171

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x