تاریخ : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 1 May , 2024
0

۸۳۷ مورد تخلف صنفی، خدماتی و تولیدی در البرز شناسایی شد

  • کد خبر : 229029
  • 08 آذر 1400 - 15:07
۸۳۷ مورد تخلف صنفی، خدماتی و تولیدی در البرز شناسایی شد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت: در آبان ماه امسال، ۵ هزار و ۸۴۴ مورد بازرسی از واحدهای تجاری، خدماتی و صنفی استان البرز انجام گرفته و ۸۳۷ تخلف شناسایی شده است.

به گزارش کمال مهر؛ رامین ربیعی، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز، ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه که در بستر فضای مجازی برگزار شد، گفت: ارزش ریالی پرونده‌های تشکیل شده در حاشیه بازدیدها و بازرسی از اصناف و مراکز تولیدی، بالغ بر یک هزار و ۵۱ میلیارد ریال بوده و در همین راستا مراتب جهت رسیدگی به مراجع ذیصلاح ارسال شده است.

ربیعی تعداد بازرسی های انجام شده در قالب گشت‌های مشترک بازرسی در سطح استان را ۴ هزار و ۵۱۰ مورد اعلام کرد و افزود: در آبان ماه سال ۱۴۰۰ و در چارچوب بازرسی‌ها و نظارت بر موارد مرتبط با تنظیم بازار، ۱۲۴۳ مورد تخلف شناسایی شده که ارزش ریالی پرونده های تشکیل شده ۷۸۵ میلیارد و ۱۴۰ میلیون ریال بوده است.

وی گفت: در این مدت همچنین، ۱۲۱۰ مورد بازرسی از واحدهای نانوایی توسط معاونت نظارت و بازرسی سازمان صمت البرز و اصناف انجام شده که ۲۷۱ تخلف شناسایی شده و ارزش ریالی آن ۱ میلیارد و ۹۴۰ میلیون ریال بوده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز در دهمین جلسه ستاد تنظیم بازار استان گفت: در آبان سال جاری، ۷۴۶ مورد انواع شکایات مردمی از طریق سامانه ۱۲۴، پیامگیر و به صورت حضوری در استان البرز ثبت شده است.

ربیعی افزود: در این مدت همچنین و با تلاش بازرسان معاونت نظارت و بازرسی سازمان صمت، ۵۳۰ مورد تخلف در حوزه کشف کالای قاچاق با ارزش ریالی بیش از ۳ هزار ۹۲۵ میلیارد ریال محرز شده و استان البرز در این بخش حائز رتبه دومی کشوری شده است.

انتهای پیام/ج

منبع فارس

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=229029

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x