تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
0

دستگیری اعضای باند اسکیمری در البرز

  • کد خبر : 227732
  • 20 آبان 1400 - 15:30
دستگیری اعضای باند اسکیمری در البرز

رئیس پلیس فتا البرزگفت: اعضای یک باند که با استفاده از دستگاه اسکیمر و در پوشش فروش میوه در اطراف بازار روز‌های کرج اقدام به کپی اطلاعات کارت‌های بانکی بیش از ۱۰۰ نفر از شهروندان این استان کرده بودند، دستگیر شدند.

به گزارش کمال مهر ،سرهنگ رسول جلیلیان، رئیس پلیس فتا البرزگفت:  در پی مراجعه تعدادی از شهروندان کرجی مبنی بر برداشت غیرمجاز وجه از حساب آنان، موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس فتا این استان قرار گرفت.

رئیس پلیس فتا البرز افزود: پس از ثبت اظهارات شکات، پرونده ابتدایی تشکیل و در بررسی پرینت حساب بانکی مالباختگان مشخص شد بیش از ۶ میلیارد ریال از طریق اسکیمر (کپی غیرمجاز از کارت بانکی) از حساب ۱۰۰ نفر از شهروندان به صورت غیرمجاز برداشت انجام شده  است.

جلیلیان گفت: کارشناسان این پلیس با بررسی‌های دقیق‌تر متوجه شدند متهمان درپوشش میوه فروش در بازار روز‌های سطح این استان  و همچنین جاده‌های بین شهری و پرتردد اطراف استان تهران با وانت بار اقدام به فروش موز با قیمت بسیار ارزان به مشتریان  کرده و با این ترفند خریداران را اغوا و با دریافت کارت بانکی مشتریان به طرز ماهرانه‌ای کارت‌ها را کپی و در نهایت با وجه مالباختگان اقدام به خرید اجناس از سوپر مارکت‌ها می‌کردند.

او افزود: پس از بررسی‌های پلیس سایبری پلیس فتا این استان ۲ متهم شناسایی و در یکی از شهرستان‌های حومه تهران (وارمین) دستگیر و در بازرسی از محل اختفا آن‌ها سه دستگاه اسکیمر، یک دستگاه لپ تاپ و یک عدد فلش کشف که اطلاعات بانکی مربوط به ۱۱۶ کارت مختلف در آن‌ها موجود بود کشف شد.

رئیس پلیس فتا البرز گفت: متهمان به همراه پرونده تشکیل شده تحویل مراجع قضایی شدند.

انتهای پیام /ر.ن

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=227732

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x