تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
1

هجوم داغدیده‌ها و دردسر ترافیک در بهشت سکینه

  • کد خبر : 226924
  • 01 آبان 1400 - 9:59
هجوم داغدیده‌ها و دردسر ترافیک در بهشت سکینه

رئیس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج گفت: در سال جاری ۱۲ هزار البرزی را از دست دادیم و اکنون با رفع محدودیت های کرونایی در روزهای آخر هفته در آرامستان بهشت سکینه با ازدحام بالای جمعیت مواجه هستیم.

به گزارش کمال مهر ، حمیدرضا عسگری، رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج، در خصوص ازدحام روزهای پایانی هفته در آرامستان‌های کرج، گفت: پس از جنگ تحمیلی، به لحاظ تعداد فوتی در ۲۰ ماه گذشته با بحران شدیدی در سطح کشور و به تبع آن استان البرز روبرو شدیم و  و بر اثر کرونا تعداد بسیاری از هموطنانمان را از دست دادیم.

وی با بیان اینکه  از ابتدای سال جاری تا کنون در استان البرز ۱۲ هزار نفر فوت کرده اند، افزود: در زمان محدودیت کرونایی با وجود تعدادبالای فوتی‌ها از تردد شهروندان به آرامستان جلوگیری به عمل می‌آمد اما با خارج شدن استان از  وضعیت قرمز کرونایی و رفع محدودیت‌ها، مردم به ویژه در ایام پایانی هفته و مناسبت‌ها، برای زیارت اهل قبور به آرامستان‌ها مراجعه می‌کنند که این امر موجب ازدحام در آرامستان‌ها بهشت سکینه می‌شود.

این مقام مسؤول ضمن درخواست از شهروندان برای اینکه زیارت اهل قبور را به ایام آخر هفته موکول نکنند و در روزهای میانی هفته به آرامستان بهشت سکینه مراجعه کنند، یادآور شد: در صورت استمرار ازدحام در بهشت سکینه و احتمال افزایش شیوع کرونا، ناچاریم برقراری محدودیت‌ها در خصوص آرامستان را از شورا و شهرداری درخواست کنیم.

وی همچنین از خانواده‌های داغدیده که قصد برگزاری مراسمات ترحیم و یاد بود برای عزیزان متوفای خود را دارند، تقاضا کرد؛ برگزاری این مراسمات را به روزهای پایان هفته و یا روزهای تعطیل موکول نکنند؛ چرا که با توجه به  ترافیک روزهای تعطیل در اتوبان تهران-کرج و اتوبان کرج-قزوین، ترافیک در محدوده بهشت سکینه دو چندان می‌شود و تردد شهروندان را با مشکلات بیشتری مواجه می‌کند.

عسگری در خصوص کمبود مسیرهای ورودی- خروجی در آرامستان بهشت سکینه، گفت: با توجه به بازدید انجام شده توسط شهردار کرج، قرار است یک درب خروجی در شرق آرامستان احداث شود تا بار ترافیکی داخل آرامستان به خارج هدایت شود.

انتهای پیام/ج

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=226924

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x