تاریخ : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 8 May , 2024
1

تخریب برخی از ویلا‌های غیرمجاز جاده کرج-چالوس

  • کد خبر : 225992
  • 09 مهر 1400 - 16:23
تخریب برخی از ویلا‌های غیرمجاز جاده کرج-چالوس

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرج گفت: ۵۰ هکتار از اراضی تغییرکاربری یافته غیرمجاز در محدوده جاده کرج-چالوس، آزادسازی شد.

به گزارش کمال مهر ، اسماعیل صارمی، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرج گفت: در راستای حفاظت از بستر تولید غذا، ۵۰ هکتار از اراضی و باغات جاده کرج-چالوس، پورکان (نمرک) بخش آسارا که دستخوش تفکیک شده بود با حضور به موقع نیرو‌های جهاد و دستور مقام قضایی آزاد سازی شد.

او افزود: جهاد کشاورزی در حفاظت از اراضی کشاورزی و باغات و مقابله با ساخت و ساز‌های غیر مجاز عزم جدی دارد و برای حصول نتایج مورد انتظار باید تمامی نهاد‌ها و دستگاه‌های دخیل در این حوزه مشارکت جدی داشته باشند.

صارمی از ساخت و ساز‌های غیر مجاز در شهرستان کرج به عنوان یک معضل نام برد و گفت: مقابله با سودجویان و زمین خواران نیازمند برخورد جدی مسئولان و مشارکت مردم است.

او افزود: آزادسازی یادشده شامل تخریب ۱۷۹ مورد تغییر کاربری غیرمجاز از قبیل ویلا، آلاچیق، دیوار کشی، محوطه سازی و دپوی مصالح بوده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرج گفت: با کسانی که به منظور کسب درآمد بیشتر اقدام به دیوارکشی یا ساخت باغ ویلا می‌کنند به شدت برخورد می‌کنیم و از شهروندان کرج درخواست می کنیم از طریق سامانه ۱۳۱ جهاد کشاورزی، این مدیریت را در حفظ و حراست از باغات و اراضی زراعی همراهی کنند و مراتب هرگونه تخلف در این حوزه را به سرعت به اطلاع جهاد کشاورزی برسانند.

انتهای پیام/ ر .ن

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=225992

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x