تاریخ : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 1 May , 2024
0

۱۵ هزار مترمکعب خاک‌ریزی شد

  • کد خبر : 225989
  • 09 مهر 1400 - 15:23
۱۵ هزار مترمکعب خاک‌ریزی شد

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضا‌های شهری شهرداری کرج از پیشرفت فیزیکی عملیات تعریض خط چهار حصار باهدف ارتقاء ایمنی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش کمال مهر، علیرضا عاقلی، رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضا‌های شهری شهرداری کرج گفت: تعریض معبر شمال به جنوب خط چهار حصار از دره وسیه به سمت جنوب به طول حدود ۹۰۰ متر و با افزودن حدود ۱۵ تا ۲۰ متر به عرض معبر در حال انجام است.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضا‌های شهری شهرداری کرج  افزود: ۵۰۰ متر مکعب بارگیری و حمل نخاله، ۱۵ هزار مترمکعب خاک‌ریزی و هزار و ۳۰۰ متر مکعب بیس ریزی ازجمله اقدامات سازمان در این طرح است.

عاقلی با اشاره به اهمیت این محور به‌عنوان یکی از معابر پرتردد و حادثه‌خیز شهر کرج گفت: اجرای عملیات زیرسازی و روسازی معبر جهت روکش آسفالت در حال انجام بوده و در روز‌های آتی عملیات آسفالت مکانیزه اجرایی خواهد شد.

او با اشاره به آغاز عملیات گابیون بندی دره وسیه که در حال حاضر به حجم دو هزار متر مکعب جهت تعریض لاین جنوب به شمال خط چهار حصار انجام‌شده است، افزود: پس از اتمام عملیات گابیون بندی، زیرسازی و آسفالت معبر در دستور کار سازمان قرار دارد.

انتهای پیام/ ر .ن

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=225989

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x