تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 5 May , 2024
0

تامین گاز البرز تا ۵۰ سال آینده تضمین می‌شود

  • کد خبر : 225735
  • 07 مهر 1400 - 16:30
تامین گاز البرز تا ۵۰ سال آینده تضمین می‌شود

استاندار البرز گفت: با تکمیل طرح انتقال گاز بویین زهرا به کرج گاز این استان تا ۵۰ سال آینده تضمین می‌شود.

به گزارش کمال مهر، شهبازی، استاندار البرز در بازدید از روند تکمیل طرح گاز بوئین زهرا به کرج و افتتاح یک واحد تولیدی در شهرک صنعتی کوثر اشتهارد که امروز انجام شد، گفت: انتقال گاز از خط لوله بویین زهرا به کرج یکی از بزرگترین طرح های استان و کشور محسوب می‌شود.

استاندار البرز افزود: بر این اساس خط لوله ۳۰ اینچی با هدف تامین گاز پایدار برای استان البرز پیش بینی شد و این طرح با سرعت روند تکمیل را طی کرد.

شهبازی گفت: شبکه توزیع گاز استان البرز بسیار ناپایدار بود و به ویژه در ایام سرد سال با چالش‌هایی مواجه بودیم از این رو از اواخر سال ۹۷ این طرح کلید خورد تا اسباب آرامش مردم البرز فراهم شود.

او افزود: فاز اول طرح رو به اتمام است و تا به این مرحله بیش از هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار صرف شده است.

استاندار البرز گفت: علاوه بر تضمین ۵۰ ساله تامین گاز خانگی و صنعتی استان، برای راه اندازی نیروگاه‌های کوچک مشکل تامین گاز داریم که با تکمیل این طرح، موانع برطرف خواهد شد.

شهبازی همچنین در حاشیه افتتاح یک واحد تولیدی، افزود: بسیار خرسندم که تلاش‌ها و پیگیری‌ها به نتیجه رسید و شهرک‌های صنعتی اشتهارد از ممنوعیت شعاع ۱۲۰ کیلومتر خارج شدند.

او با بیان این که ۹۰ واحد صنعتی در شهرک صنعتی کوثر مستقر هستند، گفت: با تحقق این امر بسیاری از واحد‌های تولیدی و صنعتی فعالیت خود را تقویت کرده و یا از سر گرفتند که به واسطه این امر شاهد اشتغالزایی گسترده‌ای در این شهرک‌ها هستیم.

استاندار البرز افزود: در آغاز عملیات اجرایی بسیاری از این واحد‌ها حضور داشتیم و اکنون نیز شاهد راه اندازی آن‌ها هستیم و در مجموع در این دو واحد بیش از دو هزار نفر مشغول به کار می‌شوند.

انتهای پیام /ر .ن

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=225735

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x