تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 5 May , 2024
0

کمک های خیرین برای مدرسه سازی در البرز سه برابر شد

  • کد خبر : 225507
  • 05 مهر 1400 - 9:30
کمک های خیرین برای مدرسه سازی در البرز سه برابر شد

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز البرز گفت: میزان کمک های خیرین برای امر مقدس مدرسه سازی دراین استان نسبت به سال گذشته سه برابر افزایش پیدا کرده است.

به گزارش کمال مهر ، محمد رضا اسپرورین، رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز البرز گفت: ۶۷ میلیارد تومان حجم کمک های مردمی در سال ۹۹ بود که از ابتدای سال تا کنون این رقم به ۲۱۰ میلیارد تومان رسیده است.

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز البرز افزود : مجمع خیرین استان البرز سال گذشته موفق به کسب رتبه اول تحقق تعهد مشارکت های خیری شد.

اسپرورین با اشاره به این که همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید مدرسه خیری زنده یاد حاج حسن کرمی با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد تومان درکرج افتتاح شد گفت: نگاه مشارکتی مردم در استان مهاجرپذیر البرز که با کمبود زیرساخت های  آموزشی روبروست،نسبت به سال های قبل ارتقاء یافته است.

اسپرورین افزود: در اوایل سال تحصیلی جدید،خیرین مدرسه ساز ۲۵ مدرسه به فضای آموزشی البرزاضافه می کنند.

او گفت: خیرین مدرسه ساز تا دهه مبارکه فجر نیز ۴۱ پروژه آموزشی در دست اجرا دارند.

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز البرز با بیان اینکه نقش آموزش و پرورش در روند توسعه اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی جامعه بسیار مهم و تعیین کننده است افزود: مدرسه بعنوان عنصر کلیدی نظام آموزشی،  زمینه رشد فکری و اخلاقی جامعه را فراهم می‌کند.

او گفت: ماهیت آموزش و پرورش زمانی است که معلم و دانش آموز در فضای مدرسه تعاملات خود را شکل می‌دهند و دانش آموز در همه ابعاد و موقعیت‌ها به رشد مورد نظر می‌رسد.

انتهای پیام/خ

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=225507

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x